31 maj 2008

Nevem kaj je v zraku ?

Ne vem kaj je v zraku? Ali sem čudna jaz, ali so čudni drugi?
Danes sem morala pri nekomu nujno nekaj urediti. Sicer je bila zadeva res nepričakovana in izven plana, zato posledično tudi jaz nisem bila pripravljena na to srečanje in posledično nisem mogla funkcionirati z vsemi svojimi sposobnostmi, kar pomeni, da bi se v kritični situacije kar v jok vrgla.
V glavnem, grem do te osebe, prosim, kar pač rabim, da pri njej uredim. Ne, ne in ne. Se dela tako odsotnega in uradnega, da se ne da povedati. Šlo pa je res za nujno zadevo, on pa ni bil pripravljen sodelovati. S tem, ko je rekel ne in pri tem vztrajal, me je tako zmedel in zatrl, da nisem več trezno razmišljala, pri čem sem in kaj mi je storiti in če je to sploh mogoče. Kratkomalo, sem kar refleksno začela nekaj jamrati, blebetati. Pomoje si je mislil, ta ni čist uredu. Potem mi je pa rekel, da sem težek primer. Sem res težek primer? Mislim, nevem? Sploh nevem, v kakem smislu, je to mislil? Morda zato ker sem nekaj prosila, on pa se je delal, da nima 2 minuti časa, nato pa sem mu povedala, kako zelo nujno to potrebujem. Ne, to zagotovo ne mora biti temeljnji razlog. V čem bi bila jaz lahko težek primer, ker, sej me niti ne pozna. Ah, ampak se z njim ne želim obadati. V bistvu, pripetljaj dokazuje, da je moški spol res nekam čudn, zelo nepredvidljiv in mnogo bolj nerazumljiv, kot pa ženski.

21 komentarji:

Unknown pravi ...

Ta pacek ti! Da takšni punci ne nardi usluge! Grrrrrr:)


P.S: Zmer bolj mi je všeč tvoj blog:)

Unknown pravi ...

haha...


http://kravicakatka.blogspot.com/2008/05/joj-kakna-si.html


vse mate iste probleme :D

Ana pravi ...

Ja, ja, vse imamo iste probleme. Le zakaj? Le kdo so povzročitelji, jaz bi se na vašem mestu malo zamislila.

Pa Rok, Rok, hm, js vaju ne ločim.

Unknown pravi ...

To je naša prednost.. kajne Rok :D


Sicer pa... lahko bi se že naučile kako se bori proti temu, če vam to ni všeč :D

ene znajo ;)

Katja pravi ...

In kdo zna? Js ne. In nikol ne bom.

In kaj naj bi sploh znala?

Ana pravi ...

ok sem vaju že razkrinkala, prvi je Pirnat, drugi pa Pirnat

pa js se tut znam boriti, ne j 5 %, itak pa jaz se kregam ne, oz se redko kregam, oz se reda družim samo s takimi ,ki so uredu, ampak, kaj ko za določene stvari potrebuješ tudi tiste tadruge

Katja pravi ...

Js se tud ne kregam več. :) Sej se nikol kej pridna nisem. Ampak ja - za določene stvari potrebuješ tudi tiste druge. Žal je tako.

Unknown pravi ...

ja, res je, nekateri ne izbirajo sredstev izsiljevanja :) poskusijo po vseh poteh in na vse načine in tako pride do zapletov in težav... Ne se pustit!

Katja pravi ...

Torej - baje bi mogli moški v vojsko. Zato ste danes taki, kot ste. Popolnoma neodgovorna bitja.

Mislim, da tukaj ne gre za izsiljevanje, gre zgolj za izogib neprijetni situaciji, zaplete pa delajo tisti, ki o njih največ govorijo. Sicer je pa Ana oseba z zelo jasnimi stališči in ne pade kar tako pod vpliv drugih. Nič bat, se ne pusti!

Unknown pravi ...

Tole spet neki v šifrah govorite. Vsekakor pa opažam, da ste ženske zelo obremenjene z moškimi, ter za vsako neprijetnost, ki se vam zgodi krivite njih. Pri vas (ženskah) se vse kocepualizira na odnos moški- ženska, pri čemer moški predstavlja tisto negativno in je avtomatsko nosilec kakršnekoli krivde.
Dajte bit malo bolj realne in objektivne in postavlite vaše težave in frustracije na odnos človek-človek.
Ker smo moški vir vsega zla, zakaj nas preprosto ne eliminerate?

Ana pravi ...

Rok, tu ni nobenih šifer.
Ženske sigurno nismo tok obremenjene z moškimi, kot ste moški obremenjeni z ženskami. Če mi kogarkoli kaj krivimo, ga sigurno ne brez razloga.
Glede eliminacije, pa hm, moški mnogo bolj potrebujete ženske kot ženske potrebujemo moške, če gre preprosto za samo življenje iz dneva v dan, tak da js na vašem mestu nebi dajala takih predlogov. Zdej pa ne rečt, da tole ni res!

Sam si pa zadevo tok posplošil, da je kar joj. Nobena ne govori, da ste vir vsega zla, veliko pa jih je.

Katja pravi ...

A veš kaj Rok, js z ženskami nimam skoraj nikoli težav in glej ga zlomka, tudi z zelo redkmi moškimi. So pač izjeme, ki so vzrok slabe volje in prepira, kar seveda ne pomeni, da je vsa populacija taka.

Sicer pa nihče ni popoln. In če bi to dejstvo večkrat (vsi) upoštevali, bi bilo veliko lažje. Ne pa stalno vztrajanje pri svojem in gledanje samo naravnost.

Ana pravi ...

Tako je, to gledanje samo naravnost, to jaz že skos govorim. Samo v večini vsi to zanikajo, ampak sej oni se tega niti ne zavedajo, dvomim da sploh do potankosti razumejo, kaj ta besedna zveza sploh pomeni.

Unknown pravi ...

Dokaz koncepta po katerem razmišljate so vajini komentarji in ravno v njih je ozko gledanje. Če do ČLOVEKA stopiš objektivno, ne do NJE ali NJEGA, potem gledaš naravnost ali kaj? Ko nekoga označiš po spolni pripadnosti, in njegove odzive označiš za tipične moške ali ženske... to je zame šovinizem in ozko gledanje. Ne poznam konkretne situacije, ampak točno to si naredila ti Ana. Človeka si obsodila za njegovo nepomoč samo zato ker je moški (tako je razvidno iz posta)! Za moje pojme nesprejmljivo. To je šovinizem. Da ženske ste lahko ravno tako šovinisti kot moški in ti Ana imaš nekaj tega v sebi!

Ana pravi ...

Rok, če si ti popoln, jaz ne vem,ni pa zaradi tega potrebno tako zagovarjati moške populacije,za katero je že več raziskav pokazalo, da gleda ozko. Ni mi preostalo drugega, kot da ga obsodim na to da je moški, ker je res. Šovinizem še ni ozko gledanje, ker ozko gledanje pri moških pomeni nekaj drugega in se ne da do potankosti razložiti, to se preprosto opazi, vidi se skozi potek življenja. Ampak, ok, če obstajajo ideali, v kar ne dvomim, torej ne posplošuj.
Jaz šovinistka, mogoče res, ampak po vseh pripetljajih, bi bilo že čudno da nebi bila. Zajak grem k profesorici in dobim normalen odgovor na vprašanje? Zakaj grem h profesorju, in dobim izjavo, da mi potem ni jasno ali sem debil jaz ali on? ......in podobne primerjave

Ampak, še vseeno so simpatična bitja!

Jaz nisem nikogar osebno tako zelo očrnila s tem postom, preprosto sem napisala pripetljaj in kako sem jaz to doživela, in nič drugega, sedaj pa se tu razpreda, kot da sem jaz največji zatiralec moške rase. Sicer je pa on mene na nek način prizadel, tako da karkoli bi napisala bi bilo več kot upravičeno.

Mi je pa fajn, ker ne vem kateri Rok me takole napada, oz se počutiii taakkkooooo zelllooooo ogroženega, da bom jaz naredilaaaa kakooo čistkooo.

....sami problemi, in takole zgodaj zjutraj, da moram začeti razmišljati o takih bedarijah, ko še niti trezna nisem, ..., to ni pošteno!

Ana pravi ...

Aja, še tole, najrajš bi te namlatla, ker si predrzen in si dovoliš mene obsojati, ker tistih pet stvari, ki veš o meni, še ni dovolj, da lahko pooseno govoriš take obsodbe. Še en dokaz kakšni so/ste moški. Kot un, ki mi reče da sem težka, pa komaj ve kako mi je ime, kaj šele kaj drugega?

Ok, povedala sem kar mislim, in sedaj se grem lahko v miru učit.

Unknown pravi ...

Da ne bo preveč dolgovezenja in odkrivanja filozofskih globin. Razlog za post ni v moških, ni v nepomoči, ni v Ani, ampak je v napačnih predstavah, nerazumevanju in kompleksih neke tretje osebe.
In če povem konkretno... Kadar nekdo nekaj želi od druge osbe, je normalno in prav, da se osebno nanj obrne in se za stvar dogovori. Zlorabljanje tretjih oseb (Ane) za doseganje nekih ciljev, ki jih po prej opisani normalni poti ne moreš ali nočeš, se mi zdi b*****. To sem mislil s tem ko sem napisal: "Ana, ne se pustit!"

Ana pravi ...

ejejej, vidim, da moj post zdej vsak v drugo smer obrne, odvisno od tega kako svojo zgodbo notri najde

mitja upam, da ne misliš, da v postu omenjam tebe, ker te ne

Katja pravi ...

No, da ne bom tretja oseba, moje ime je Katja. :) In še dobro, da sem na svetu, da sem lahko kriva za vse nesreče, ki se dogajajo. :)

Ana ni moje maščevalno sredstvo, ampak moja prijateljica. In ker je tvoja sestra, nisem tako neumna in nesramna (vsem kompleksom navkljub), da bi jo obrnila proti tebi.

Sicer pa ja - Mitja - js te imam tud rada, js sem tud tvoja prijateljica, tudi jaz vem le dobre stvari o tebi. :)

Kakorkoli že - kar se mene tiče, sem svoje povedala. :)

Ana pravi ...

Ok, lepo in prav, da se vsi razumemo, ampak nevem zakaj se je ta post sprevrgel tako, kot da jaz opisujem mene in M., v ozadju pa K.. Ker res nima veze z nami.

Gre povsem za res eno xy osebo, ki sem jo jaz že malo pozabila, in bi jo že čist pozabila, če se na tale post nebi pojavilo toliko odziva.

Meni je bil prigodek preprosto všeč, in sem vn izvlekla še malo svojega šovinizma, ali karkoli sem med komentiranjem že postala.

Anonimni pravi ...

LOL, kako zanimivo čtivo.
In neeeee, moški niste vir vsega hudega. No OK, ste, ampak samo toliko časa, dokler se ženska glava ne ohladi.

Da pa znajo tudi moški splesti tisoč in eno zgodbo, se pa vidi po prebranih komentarjih. Čestitke za "res izbrane" besede. NOT.