04 maj 2008

Premirje!

Nedelja!Proti večeru! Čas, ko žogobrci predajo telovadnico odbojkaricam! Tokrat jim zadeva uspe. Torej fantje, vse pohvale!!!! Vztrajajte v tem. Ne da je bila ura 19.00, celo 18.57 je bila, ko ste zapustili telovadnico. In potem ste nam celo pomagali postaviti mrežo. Kavalirsko dejanje, res lepo.

Torej kaj lahko iz tega izvlečem: da prepir ni bil zaman, da je obrodil lepe rezultate, da žogobrci niso nesramna bitja, ali kakorkoli smo jih že poimenovali, ampak da so prijazna in razumljiva bitja.
Mi pa smo potem igrale, igrale, igrale,...., igra se je kar razživela, zdej že kar obvladamo.
Še to, bilo nas je 10.

13 komentarji:

Rok Ravnikar pravi ...

Stara resnica je to: "Samo bed** se z bab*** krega." ;)

Po drug stran je pa dejstvo, če niso krivi fuzbal pa neodhod iz dvorane, je pa TV pa hokej ... Sumljivo, kajne?

Pa ne pozab oment, da so fantje oblubl, da tud če vas kdaj ne bo dost, da odbojka bo in da so pripravleni dopolnit vaša moštva.

Anonimni pravi ...

Veš koalca, če vas je dovolj nič ne kompliciramo...

prepir ni bil zaman. Toliko vas še ni bilo, kljub jezi zadnič :D

Katja pravi ...

Roko na srce - če ne bi vdrle notr, bi še veselo igrali. Če ne bi prosile za pomoč - bi vsi spizidili ven (kar jih tudi večina je). Edini kavalir je gospod mož od čistilke, ki je zelo prijazen in vedno reče, da bo on težke stvari postavil in pripelje celo okrepitve.

Po vseh dogodkih ne verjamem ničesar več. Štejejo samo še dejanja.

Ana pravi ...

Dej K. no, ne bit tako hm, kako bi rekla, neprizanesljiva do naših žogobrcev, mene ni nihče podkupil, včeraj se mi je res zdelo, da je bilo tako, kot sem napisala.

Tudi če je bilo tako, kot se je zdelo tebi, pač, moraš priznati, da je bilo bistveno bolje, vsaj brez kakršnih koli osajanj. Pač napredujejo bolj pošasi, in vsak napredek je potrebno pohvaliti.

@R.: Pa brez teh starih resnic, ker bo priletela kaka v nasprotno smer.

Katja pravi ...

Anči, žal ... :) Nisem po župci priplavala. Sej so se spravil ven včeraj, ampak to še ne pomeni, da sem spremenila mnjenje o njihovem vedenju.

Zarad njih sem imela toliko težav in toliko prerekanja, da ne bom pozabila kar tako.

Sicer je blo pa včeri luštno. Bilo nas je res ful in tud igramo že ful boljš. Edino mal preceč kričim ... sam ne morem pomagat. :)

Ana pravi ...

No, jaz takih težav kot ti nisem imela, nisem na tako visokem položaju, pa sem bila k sreči prikrajšana za prerekanje

Drugače pa malo skleroze ti nebo škodovalo, da bi hitreje kaj pozabila, mkogoče pa je le bolje, da ostaneš na realnih tleh, da zadeva v prihodnjosti zopet ne uide izpod nadzora

Zato sem pa predlagala, da bi imele radio, ker vsaka po svoje kriči, nekaterim bi bilo pa v pomoč, da bi ostale budne in malo bolj po taktu igrale

Katja pravi ...

Tuki ima visok položaj zgolj ena oseba. ;)
Ostali smo bolj ali manj enakopravni.

A tud kričat ne smem več? Ojeeeeeeejjjjjjjj ...

Unknown pravi ...

Oh Katja, kok smo obremenjeni s tem visokim položajem ;)

Katja pravi ...

Sploh ne. :)

To se tebi samo zdi, ker si bolj pozoren na te stvari. :)

Unknown pravi ...

No... Ne vem kdo to stalno in povsod izpostavlja. Ne da se mi zdi... vem, da je tako.

Katja pravi ...

Hmmm ... kdo?

A poznam? ;)

Anonimni pravi ...

@ M.: A tole leti na našo Bonny?
Bonny že ni taka:)!

Katja pravi ...

Baje sem jaz obsedena s položaji. Konkretno z enim samim položajem.

Lahko pa da si se kej nalezla od mene ... ::))