04 maj 2008

Vtisi prvomajskih praznikov

Se je kar dogajalo. Včeraj sem celo ugotovila, da bi bilo morda zanimivo, da bi na kresu ostala še nekoliko dlje in opazovala kako med dvema ognjema nastane fajt.
Potem smo imeli piknik DMD. Bilo je hmm, meni je bilo ok, v stilu DMD, kakor se je napovedovalo. Folka je bilo kar veliko, več kot ponavadi. Dobro, da sem bila dokaj zgodaj tam in mi ni bilo treba čakati pol ure na koktail.
K.P. brisanja fotk iz fotoaparata ne odobravam. To mi je ena kolegica počela neprestano, neprestano, dokler nisem znorela. Pa naj ti bo, eno si pustila, to me je potolažilo.
Fantje so bili popolnoma dolgočasni, na pikniku so gledali hokej, jao jao, kako bedno. Pa sva si s K. prizadevali, da bi to prekinili. Postavlja se mi vprešanje, če je televizija 2 min pred koncem tekme crknila in če je, kako so zadevo usposobili? Če ni crknila, me je celo malo sram, saj sem 'sin' od ..... (ha ha, tole me še vedno zabava).
Presenečenje večera, ki ga ni nihče pričakoval oz. nas je nekoliko šokiral hkrati pa neizmerno zabaval in nasmejal, je bil odhod domov R.P. Krtina. Odpeljala ga je mami. In on, lepo prosim, on je tisti dan rekel, da imam jaz prestrogega očeta. Sem jez očitu povedala za tale nenavadni pripetljaj, pa njegove teorije, ki jo je pogruntal raje ne objavljam.
Lahko bi bilo nekoliko več čivapčičev, se mi je zdelo, da so kar zaželjeni.
Potrpežljivost glede fotiča me mineva, sploh, če mi nekdo nekaj obljubi, in potem to ni tako. Ker če nima človek fotiča, je povsod, sam pa nima nič.

3 komentarji:

Katja pravi ...

Hahaha ... kulči.

A res ga je mami odpeljala? Ne morem verjet kaj sem zamudila!!!!

Drugač pa ja, tole, da si sin mi je mal ušlo, sem se pa zabavala. Res. ;)

Fantje so pa dolgčas. Buuuuuuuuu ... Mislim, ne vem na katerem pikniku se gleda tv. Katastrofa!!!!

A sem kakšno pozabla zbrisat? Ej, če ste mi pa rekl, da grdo gledam otroke. To sploh ni res. Drugač tega ne delam, nič bat. ;)

Ana pravi ...

Saj vem, da ti je ušlo, ampak, vedno, ko se spomnim, me blazno nasmeje. :)
Res!

Katja pravi ...

To je pa to, ko zadnje čase govorim, pa nič ne mislim. ;)