06 maj 2008

Rdeči čeveljci


Ooo,kok so hude. Sem presrečna, da obstajajo in da sem jih imela možnost imeti na nogi. Uf,pa hudo mi je ko odhajam iz trgovine brez njih. Pa ravno te potrebujem. Še enkrat jih grem pogledati, da mi bo potem lahko še bolj žal,da jih nisem vzela. Pa naj kdo reče, da niso lepe! Zdej jih pa res ne smem več gledati. Mogoče se jutri vrnem ponje, drugače pa vsekakor nekaj v takem stilu moram dobiti.

3 komentarji:

Katja pravi ...

:::)))

Draga moja, vztrajam pri črni barvi čeveljcev. Ali pa bronasti. ;)

To sva že predelali ... :::)))

Ana pravi ...

ej, pa js sm mislila, da so ti rdeče ok, zdej se pa tole sliši kot da si full proti

meni so črne čist fajn, sam to ni nič posebnega, črne že imam
kovinske barve načeloma odpadejo
rdeče pa, bi bile super, no sej sem gledala še rumene in oranžne, moram še kak unikat videti, potem pa se odločim

Katja pravi ...

Ne, sej nisem proti. :) itak si jih boš kupila, ker si jih tako zelo želiš.

Načeloma nisem za neke hude ekstreme, zato sem to rekla. Čeveljci so luštni in verjamem, da bo dobr zgledalo. :)