07 maj 2008

Je nekdo res lahko tako zelo ....? Očitno res.

Ob kaj sem se tokrat spotaknila? Ob blondinko, jap, res so to posebna bitja, blond, črno, ali rjavo, kadar je blond v glavi, je hudo žalostno.
Načeloma je moje mišljenje sledeče. Ljudje smo si zelo različni in sicer po mišljenju, izgledu, sposobnostih, usmerjenosti, pripadnosti,...., zato ne smem nikogar kakorkoli obsojati, žaliti, zahrbtno kritizirati, še najmanj pa popravljati. Kar se ljudi tiče in mojega odnosa do njih, ne glede na to kakšni so, sem načeloma zelo potrpežljiva in prilagodljiva. Če me kaj pri človeku zelo zmoti, se za določen čas odmaknem iz situacije v kateri je prišlo do napetosti, vendar še vedno ostanem v stiku z njim na drugih področjih, ki so nama skupna. Joj, ko se verjetno tole sliši zelo komplicirano, moram podati en primer. Npr.: V timu delamo seminarsko, in se skregamo, največkrat je razlog, da morava midve s sošolko narediti težji del, sošolec in njegova kolegica, ki se imata za razsvetljensko pametna, pa naredita lažjega, na koncu pa izpade, kot, da midve nisva nič naredili. Jao, moja vročekrvna prijateljica takoj znori in se z njima več ne pogovarja, odstopi od seminarske, naj jo kar tapametna delata naprej. In jaz, kej naj? Naj se zaradi take malenkosti skregam z ljudmi, ki me vsak dan obkrožajo in ki jih bom morda že jutri potrebovala za kako pomoč. Zaradi tega pogosto izpadem kot mirovnik, rešujem zadeve in jih skušam speljati nazaj na pravo pot. Malo sem se sicer že naveličala tega, ker je to zelo nehvaležno delo. Morda bi se bilo mnogo enostavneje preprosto skregati.
In sedaj sem skrenila s teme, ki sem jo želela napisati, no, če pa bolje pomislim, pa niti ne toliko.
Torej, gre za sledeče. Če hodim na faks, oz, če sem med določeno skupino ljudi (torej skupina 40 ljudi na faksu, isti letnik, isti interesi, ista smer izobraževanja), skoraj pričakujem, da je naš mentalni razvoj vsaj približno na enaki stopnji. Ampak očitno temu ni tako. Razen tega, da je nekaj res viuviu pametnih, da ni za govoriti, oz., ko človek preprosto reče, blagor mu za to pamet, ki jo ima, obstajajo tudi popolna nasprotja pametnim, res pravi ekstremi v nevednosti, če se lepše izrazim. Drugače jim rečem, da so preprosto 'zabiti'. In ti primerki svojo nevednost brez zadržkov razkazujejo naokoli. No, to mi ni povsem jasno, sploh pa ko zaradi svojih trapastih vprašanj sprožijo val smeha v razredu in si s tem delajo pravo sramoto. Pa ne enkrat. Enkrat se nerodnost lahko zgodi vsakomur. To počnejo neprestano, iz dneva v dan, eni in isti ljudje. Res se zadnje čase počutim, kot da nisem na pravem oddelku, kot da nisem med normalno razvitimi ljudmi, dobesedno. Ali pač samo skrbijo za vsesplošno dobro razpoloženje med predavanji in vajami, v kar pa močno dvomim, ker,... ne ne ne, bo kar res, da so zabiti.
Situacije, ki so se pripetile v tem tednu, in katerim, se nisem več smejala, ampak me je celo zaskrbelo, saj so to izjave naših bodočih intelektualcev, političarjev ali poslovnežev, karkoli bodo že postali:
- Ura računovodstva, asistent rešuje nalogo, računa, razlaga. Vsem vse jasno. Pri razlagi za nazorni prikaz izpelje račun (125*1)/0,75 ; nato to isto zadevo napiše še po formuli iz teorije (50+75)/0,75 ; zopet vsem vse jasno, nalogo rešimo do konca, drugače gre za mnogo bolj kompleksno nalogo, kot zgleda tale primer vmesnega računa. Na koncu vpraša, če je kako vprašanje. Ja, oglasi se ena blondinka in vpraša, da, če pride isti rezultat pri zgoraj napisanih vmesnih računih. Popolnoma razumem asistenta, da se je takoj zmedel, oz da sploh ni razumel njenega vprašanja.
- Situacija pri uri managementa, kolegi predstavljajo obsežno seminarsko o Jati, o njihovem proizvodnjem programu, prodajnem programu,...., cca 20 minut, so govorili o kurah, jajcih, piščancih-kot meso. Ko so končali je besedo prevzel asistent in povzel in dodatno razložil in razjasnil zadevo. Debata se razširi med vsemi študenti, saj je ura temu namenjena. In ko padajo takšna in drugačna vsebinska vprašanja, ena blondinka (jao spet blondinka) vpraša :'A lahko vprašam kaj so to nesnice?' vsi se smejimo, ona pa :'Ja kaj, če pa ne vem?', asistent pa mora nejasnosti razjasniti in začne razlagati kaj so to kure nesnice, haloooo,...
- Nekateri si vse pišejo, jaz si ne, jaz samo poslušam, ker si tako vsaj kaj zapomnim, če pa pišem, pa potem si niti ne zapomnim, niti ne znam prebrati, kaj sem na hitro napisala. Pred kratkim smo govorili o diverzifikaciji v nekem podjetju, in ker blondinka tega ni znala napisati je napisala diferenciacija, v nadaljevanju je ful sodelovala in rekla, da je bila diferenciacija za podjetje dobra, bla bla bla. Profesor ji pojasno, da govorimo o diverzifikaciji in jo hkrati vpraša, kaj je razlika v teh dveh besedah. Ona pa namesto, da bi bila tiho, če že ni vedela, je rekla, da je razlika samo v črkah V in F, nevem, res nevem, kaj si je potem profesor mislil, da smo vsi eno butli. Sploh pa, kako lahko rečeš tako neumnost?
- Ne bom več navajala ostalih takih in drugačnih izpadov mojih sošolcev, po pravici povedano se mi kar malo smilijo.
Verjetno pa je opaziti, da so opisani primeri vsi pripetljaj blondinke, tako da T., če se najdeš tu notri, brez zamere. Drugače, pa o blondinkah ne mislim nič slabega, imam večino najboljših kolegic blondink in so zelo pametne, tako da zadeve ne posplošujem.

6 komentarji:

Katja pravi ...

Pri nas imamo tudi nekaj takih primerkov. Ena cvetka vedno vpraša točno tisto, kar je predavatelj ravno povedal. Mislim, včasih tud js ne vem, kje sem in zakaj oziroma se sprašujem, kdo je tuki bolj neumen. :)

Anonimni pravi ...

in to upeš...


na vpš se to ne dogaja :D

Ana pravi ...

ejga, rok, kako moraš, in kaj boš rekel sedaj? Tale blondinka je na upeš prišla iz vpš.

Anonimni pravi ...

zato ker tja paše ... :D

na vpš se naredi čistka :)

Ana pravi ...

ok, nebi vedela kako konkretno je s tem, morda pa je bila na vpš prepametna
kakorkoli, če misliš, da velja tvoja trditev, upam da ne posplošuješ zadeve

Unknown pravi ...

Kakor tudi ti ne ;)