28 maj 2008

Nemščina, o kako zelo te ....

Nemščina je prav en čuden jezik, ki ga že od vseh začetkov, ko sem jo spoznala, prav nič ne obožujem. In potem me doleti še ta sreča, da se jo moram učiti na faksu, in to ne samo za en izpit, ampak za dva. In se lotim in ne gre, kr nekaj. Pa profesorici razložimo, da pač mi ne študiramo jezikov in da pač nismo vsi nadarjeni za jezike ona pa kr, bi rada nevem kaj, eno ekspertno znanje, kar me ubije že v osnovi.
Pa ne mislim komplicirati, sej bom itak enkrat naredila, to sem prepričana, ker nisem tok zabita, da se v določenem obdobju nebi mogla tega naučit, sam mi pa mori, da moram nekaj takega delati, kar nočem, hkrati te pa še profesorji provocirajo, nagajajo in situacijo poslabšujejo. Npr, če moram jaz pri dojči vodit sestanek in se znajdem, dam govor sestaviti poznavalcem in nato zadevo na predavanju perfektno izpeljem, potem, ni razloga, da dobim slabo oceno, že samo zaradi tega, ker imam status 'o nemščini nimaš pojma'. Koga briga kako si jaz olajšujem zadeve. Ampak tako posploševanje. In potem mi reče, js ti ne morem dati 9 ali 10, ker ti nimaš pojma, ti drugač nč ne znaš, kako ti naj dam tok dobro oceno, to je za tiste, ki obvladajo, čeprov si tole dobr izpeljala, ja, ne morem ti dat. Ma, k*** t* g*****, si mislim, in grem.
Ampak je katastrofa. Na primer že sam tele kačaste besede, ko rabiš že čas da jih prebereš, kaj šele, kar tako sredi noči znaš.
  • Zahlungsschwierigkeiten
  • Persönlichkeitseigenschaften
  • Wertaufbewahrungsmittel
  • Aussenhandelsüberschuss
  • Souveränitätsverlust
  • Zahlungsaufforderung
  • Bedauerlicherweise
  • Nationalversammlung
  • Volksgruppenabgeordneten
  • Unternehmenszusammenschlüssen

6 komentarji:

Katja pravi ...

Ana, kakšne grde misli! Sem čist zgrožena. :)

Anonimni pravi ...

Še kako te razumem!
Nemščina je obupen jezik in jaz sem bila tako neumna, da sem se je učila 13 let! Ne znam pa enega osnovnega stavka skupi spravit:S ...

Ana pravi ...

@K: Kaj tok zelo grdega vidiš? Sicer se lahko zgovarjam, da sem bila pod šokom, stresom, rahlo jezna.

@B: Hvala za razumevanje, sam je bed, ko se jo moram vseeno učit.

Katja pravi ...

Neke zvezdice so ... pa sem po dolgem tuhtanju ugotovila, da gre najbrž za kako grdo besedo. Ali dve. Ali tri.

Ana pravi ...

aja, zvezdice, ma, no, sam prov res

v bistvu sem mislila: kaj tako gledaš

Katja pravi ...

Se mi je zdelo, da bo nekaj takega. :)