13 maj 2008

Ne hvala, mi ne paše! To nebi rekla nikoli.

Užitek? Ja, privoščič si sebi najljubši okus. Prekletstvo? Ja, energijska vrednost je dokaj visoka, cena pa tudi, zato se brez problemov znebiš kovancov, ki se prilepijo kam drugam.
Kako bi ga lahko še vse opisala? Moja razvada? Sladka razvada? Morda celo že nujna potreba? Zasvojenost? Dilema? Ali preprosto sladoled? Zadeva, ki me osrečuje, pri kateri ni meja, kateri se ne da upreti.

Poslastica torej, ki se ji le redki lahko uprejo. Eni imajo radi sadnega, drugi mlečnega, tretji kak konkreten okus, včasih pa je celo popolnoma vseeno kakšen je, važno, da se ga liže, grizlja ali je z žlico. V prihajajočih toplih dneh, pa zadeva postaja še bolj aktualna. Neizmerno uživam v njem in si ga brez slabe vesti privoščim na vsakem koraku, kot bi bila majhen razvajen otrok, ki se ne zna nikoli omejiti. Jah, pa kaj. Življenje brez sladoleda bi bilo zame kot poletje brez sonca, kot zima brez snega, kot jesen brez kostanja, kot faks brez izpitov. Z njim prekršim svoje principe, svoj lastni jaz. Sem nebogljeni suženj, živeč v zakletem kraljestvu sladoleda.

Postavim se pred skrinjo sladoleda, hmmmm, koliko okusov, le katerega naj izberem danes. Sadnega? Čolokado? Sladkega? Kislega? Ojoj, kako težka odločitev. Uspem se odločiti za dva in želim pol pol. Nečejo dati. Želijo, da izberem samo en okus. Kako nesramno, škandalozno. Ampak, kaj naj sedaj. Brez večjega premisleka, bleknem svoj najboljši, najslajši okus. Ja sej, sploh nevem, zakaj je bilo potrebno toliko kompliciranja in obotavljanja, ampak, vsak dan pa ne morem jesti en in isti okus. Moj okus pa je sledeči, kepica vsebuje nekaj kremnega, nekaj grenkega, sladkega, alkoholnega, biskvitnega. Le kako se imenuje?

Tu pa še nekaj tipičnih ugotovitev o lastnostih oseb, ki posegajo po določenem okusu, saj baje najljubši okus pove veliko o človeku.
  • vanilija = popolni romantiki
  • čokolada = strastni in šarmantni
  • jagoda = iskreni, zanesljivi in previdni
  • banana = nežni in simpatični
  • pistacija = družabni in pripravljeni za akcijo
  • stracciatella = složni in razumevajoči
  • mesni okus = živali
  • moj okus = izbirčni in odločni
Veliko tovrstnih užitkov! Naj vam tekne hitro ali pošas! Pa brez obotavljanja, baje je zadeva celo zdrava!
Če me kdo opazi rolati v smeri Domžal, ne si misliti, lej jo, se rekreira, kok se ji da. To je pač preprosto zaradi sladoleda!






5 komentarji:

Katja pravi ...

Js sem dans prvič jedla temno čokolado. Ful je dobra!!!!

Drugač pa nisem neka blazna ljubiteljica sladoleda. :)

Anonimni pravi ...

Kakšen pa je okus banabe (LOL)?
:P

Katja pravi ...

Men se sliši bolj sadno. :)

Anonimni pravi ...

In eksotično:) ...

Ana pravi ...

Jaz sem pa danes v City parku jedla čokolado, pa se mi je zdela zelo kakavova.

Ha, ha, bom popravila napako, v zvezi z banabo.