01 maj 2008

Kdo oziroma kakšen je ljudski pomembnež?

Vse je v znamenju praznovanja prvega maja; žurke, kresovi, hrup motorjev, pijača,.....
Bilo je fino in fajn, vendar ima vsaka zadeva svojo mejo. Pa s tem nočem nobenega omejevati, želim, pa da drugi ne omejujejo mene. Zagotovo nebi pisala tega posta, ker ne želim biti nesramna, ga pa moram napisati, ker sem obljubila, da ga bom, jaz pa 'žal' obljub ne prelomim. Ljudski pomembnež mi je kratil pravico svobode gibanja. S svojim avtovčkom mi je zaprl pot domov. Nekateri si to lahko privoščijo, so pač pomembneži. In tebi nič, meni nič, pomembnež ni pripravljen odmakniti avta s cestišča. Takrat ugotovim, da je res najbolje nadaljevati s čakanjem na boljše čase. In potem polno izgovorov, kako pa, da on pa res ni nič kriv, ker pacek avto se je kar na lepem pokvaril. Ha, ha, ha, jako nesramna pa sem jaz, seveda, normalno, čisto pričakovano. Ko bi on vedel, kako občutljivega bratca imam, kako hitro zboli in je zato res pametno, da greva domov, bi bilo......., sanje,....verjetno nebi bilo nič drugače. Hm, o kom že pišem? Kdo je ta, ki postavlja cestne blokade, brez dovoljenja? To je Rok 'Čajž'. (Sem malo prizanesljiva in sem priimek zamolčala).
Močno pa obžalujem, da še vedno nisem dobila fotiča, joj, vraga, kaj ti trgovci zavlečujejo.
Ampak, sem kar dobra dušica, sem kar zelo strpno napisala zadevo, lahko bi bolj za*****, pa s kakimi podrobnimi detajli, ali pač še bolj direkt. He, he, he, zdej grem pa lahko v miru spat.

Jaz zelo jezna in zmrznjena, krivca posta pa ni tu.

7 komentarji:

Katja pravi ...

Mogoče se mu je pa res avto pokvaril? Kaj pa veš? ;)

hahahaha ...

Rok Ravnikar pravi ...

je res, da mi danes ideja o "zapori" ni enako močno zabavna kot sinoči, ampak če bi si pa ti ali Mitja res tako močno želela domov - si vedela za pot čez Javorščico...

Mi je žal, če si zadevo zelo resno in osebno vzela.

A boš napisala še kaj o fuzbalu? Ko berem te bloge znank, dobim občutek, da je pred vami v telovadnici samo ena oseba

Katja pravi ...

@RR: Omenjen si bil samo enkrat (pri eni osebi), kar tudi ni taka stvar, kar se zdaj počne iz tega ... se ti ne zdi?

Ana pravi ...

Javorščica, žal, imaš premočan vpliv, si vpliven človek, nekateri so te posnemali!

Zelo resno in osebno nisem vzela, samo izražam svoje mnenje, me je pa fulll zeblo.

o fuzbalu pa,za nazaj vsekakor ne, v prihodnje bomo pa videli kaka bo situacija

Unknown pravi ...

Jaz mislim, da je bilo vse kar v mejah normale... vsaj men se je kr zabavno zdel :) Nisem bil še v kritičnem stanju, je pa verjetno bila skrb sestrice zgolj v dobro današnjega piknika in jutrišnjega turnirja...
Sicer pa RR, na Javorščico nismo pozabili, ampak je še v istem momentu RP(krtina) skoču na cesto s svojo gajbico in to tako sunkovito, da se je ustavil šele v "ukrajni" na drugi strani ceste.
Vse je izgledalo kot dovršeni osamosvojitveni manevri iz leta 1991, edino škoda, da jaz nisem imel oklepnega vozila :)

Anonimni pravi ...

mitja .. hahaha

Sicer pa je bilo ognjevito tudi v nadaljevanju. Ta prvi maj je bil res v znamenju ognja :D.

RR:"ogen je/ni oblika?" ;)

Škoda le za zadnjo bitko, v kateri tut moralnega zmagovalca nismo dobili ...

RP(krtina) a je z avtom vse ok?

Rok Ravnikar pravi ...

No, rok-ž, glede na videodokumentacijo, bi bil jaz vsaj zaradi izpričane miroljubnosti lahko kandidat za moralnega zmagovalca....