25 maj 2008

OJ, še sem tu!

Me pa res dolgo ni bilo. In tudi sedaj, po vrnitvi, nimam kake pametne asociacije, o čem bi pisala. Imela sem naporen teden, naporen na poseben način, ampak sedaj je mimo, in sem OK. Sem malo več spala in sanjarila in ..., malo več nič počela. Sem in tja pa sem prebrala kako pametno modrost. Sicer še vedno berem romane, tiste po mojem okusu, ampak po tanovem sem prebrala tudi nekaj knjig za notranjo rast.
In kaj sem se naučila. Treba je sanjati, ker sanje so zdrave. Z njimi si ustvarjamo ideje, želje in posredno postavljamo določene cilje. Vendar še vedno, pozor, če želimo, da se nam sanje uresničijo, jih ne smemo prespati. Od same kvalitete naših misli pa je odvisno zadovoljstvo v našem življenju.

Torej,sanje, cilji so pomembni, izberem sledeče: LEPOTCA



Modrosti, ki sledijo:

Zdej si moram to dobro predstavljati in v to verjeti, posledično bom lahko zadevo dosegla. Hm, no ja, nevem, če naj verjamem. Stopnejvanje, prihodnost pripada tistim, ki verjamejo v lepoto svojih sanj. Bi rekla, da so sanje lepe, dovršene v estetiki in dizajnu, s polno mero dobrega okusa, mmm moj sanjski lepotec. V nadaljevanju spodbuda, ko nekdo samozavestno napreduje svojim sanjam naproti in se trudi živeti po svojih predstavah, se bo srečal z uspehom, kakršnega običajno ne pričakuje. Torej mogoče dobim še celo kaj več zraven, en volan povrhu, ker tale lepotec je načeloma brez. In gremo proti zaključku modrovanje, skrivnost življenskega uspeha je v tem, da je človek pripravljen, ko se pokaže priložnost. No, priložnosti sicer še ni, upam pa, da bom zdržala v pripravljenosti, ker se mi dozdeva, da sem še daleč od priložnosti. Upam, da ne zaspim, ker grozlivo je dejstvo, da kdor o sreči samo sanja, je v nevarnosti, da jo bo prespal.
In K., ko je ravno taka situacija, še ena modrost zate, v pozitivnem smislu seveda. Upam, da bom sploh vsebinsko prov napisala, ker sem že mal pozabila. Torej, pretirano prilagajanje je prevelika stalnica modernega načina življenja in pomeni včasih nekaj povsem drugega, kot običajno prilagajanje osnovnim merilom civilizirane družbe. Če ne daje željenih rezultatov, ni to nič drugega, kot žrtvovanje lastne osebnosti. Torej, ne se pustit, da te drugi sikirajo. Nekateri pač že, ko odprejo usta, imajo v mislih samo eno, s sogovornikom želijo manipulirati.
Dovolj, zadeva o teh ciljih in željah je sicer zelo zanimiva, ampak, verjamem v vse skupaj ravno toliko, kolikor v zlato ribico, no kak procent več že, načeloma pa bom danes raje nadaljevala z branjem romana.

1 komentarji:

Katja pravi ...

Hehehe, Ana, ti si faca! Hvala za tole modrost. Na ta način še nisem razmišljala. Vzamem na znanje. Vsekakor. :)

Sicer me pa veseli, da si spet dobre volje in da spet pišeš! :)

p.s. Avto je lep. :)