09 junij 2008

Rdeča ali samo rdeča

Je že nakej na tem, da mi je ta barva zelooo zelooo všeč. Morda preprosto zaradi tega, ker je rdeča, morda pa zaradi tega ker mi paše, morda zaradi tega, ker me na kaj spominja, morda zaradi tega, ker je dobrega okusa, ali pač preprosto, ker me pritegne, jo opazim in je postala in je moja najljubša barva. Jagode, njama-njama, češnje, njama-njama, no s sadjem se tu že konča. In potem rdeče obleke. Jap, no pa zaradi tega še nisem vedno in povsod oblečena v rdečem, ampak sem kar pogosto, vedno kadar je kaj ekstraposebnega.

Pred kratkim smo imeli v žlahti poroko. Sto problemov kaj oblečt, no v bistvu sploh ne. Želela sem biti bela, bela kot sneg, pa je padlo v vodo, ker se ni našlo primernega, lepša od neveste pa si tudi nisem drznila biti. In potem je bila alternativa samo še rdeča, in na koncu sem bila skoraj čisto črna. Pa saj to sploh ni važno, ker mene to s cunjami hitro mine. Najprej si nekaj zaželim, zamislim, in če se to v hitrem postupku ne uspe realizirati, pač poprimem prvo stvar v omari in mi je čisto vseeno, kaj in kako, če je jeans, je pa jeans.

Slavljencema sem zopet napisala prekrasno voščilnico, saj je to zadnje čase že kar moja obveznost, da pišem družinske voščilnice. Seveda, izbrala sem rdečo barvo, krvavo rdečo tinto, ki je še dodatno doprinesla romantični privdih vsej celoti.

In še slavni nazdravje treh, hm, sory KIKI, napačna fotka, ampak nič zato, hotela sem napisati treh kolegic oz. tako imenovane svetetrojice, ampak zdaj vidim, da sem malenkost napačno fotko naložila, ampak nič hudega. Bilo je lepo, malo zmedeno, malo nestrpno, malo šlampasto, malo zakomplicirano, veliko obsijano s sonce, malo z dežjem, trenutek z mavrico, malo čustveno, polno ljubezni, v glavnem uspešno poročno slavje. Malo sem se zabavala oz. toliko kolikor sem se hotela. Ampak, še vedno, čez Saško je pa ni, Ne grem na kolena in naša koreografija je pa IN in bo še nekaj časa.





13 komentarji:

Katja pravi ...

Čeveljci všeč!
Kiklica itak! (sam je ful skrajšana!) :)

Zdej čakamo še na kak sočen detajl ... :) :)

In kje je sestrica?

Ana pravi ...

sestrica, hm, nekak ne moram njo gor napopat brez,da bi jo vprašala

sočen detajl, ??, kaj že res s tem misliš? a to ga moram jaz dodat?

Katja pravi ...

Ah, sej ne bo zamerla, če jo objaviš ... :)

Ja, itak, to morš ti povedat - kak sočen detail za zvesto publiko. :)

Ana pravi ...

sočen detajl??? ??? Zakaj se nič ne spomnim? Ne vem? Ni bilo nekaj nevemkajtakoposebnega? Enga župnika Markota sem srečala, ki ga že full dolgo nisem videla, pa sva malo govorila.
Aja, pa svoje edine in najljubše žabice so se mi strgale, ker me je en od soplesalcev pohodil, no 2x me je, ker sta dve luknji.

Ostalo, pa čista klasika....

Katja pravi ...

:)

Ej, a ti tolk lepo pišeš? :)

Ana pravi ...

Ja, kako jaz pišem je pa zelo zanimivo, dve skrajnosti. Eno je umetniška pisava, drugo pa moja pisava, ki jo znam prebrati samo jaz pa še to redko.

Anonimni pravi ...

Jaz bi tud rada znala tko lepo pisaaaaaat, šmrc!

Ana pravi ...

Kaj bi pa bilo če bi vsi vse znali. Sicer pa, eni znamo lepo, drugi znate pa pravilno.
Sej tudi jaz to ne znam kar od vedno, ampak sem se pred leti naučila.

Anonimni pravi ...

A si šla na tečaj al si se kar sama naučila? Ker ti tečaji so kar dragi ... no, pač ne bi dala toliko €, da bi znala take krivulje delat:) ...

Ana pravi ...

Aha, ja šla sem na tečaj. Cena je pa pač cena. Zdej odvisno kaj misliš s tem početi, jaz osebno kar veliko pišem, in mi to dosti pomeni. Ne gre samo krivulje, ampak za pravi umetniški izdelek, v katerega vložiš kar nekaj ur, in razmišljanja. En tečaj je vsekakor dobro obiskati, če te zadeva zanima, ker ti tam svetujejo v zvezi s peresi, ki obstajajo na tržišču, papirjem ipd. Kakšne krivulje rišeš, ja pa tudi odvisno od tipa pisave, ki jo znaš. Upam, upam, da bom šla še na en tečaj, ker mi ena pisava že nekaj časa buri duha.

Ana pravi ...

aha, ja, pozabla sem omenit, da že načrtujem post, da predstavim ta moj hobi, sam pred petkom pa tega ne moram narediti

Anonimni pravi ...

Uuuuu, zelo dobrodošla tema za post, ja!

Misliš, da me ti tega ne bi mogla naučiti? Se zavedam, da tole ni hitro napisano in je treba vložit kar nekaj truda. Jaz bi nujno mogla it na kakšen tečaj kaligrafije (ko sem gledala cene, so bile še v sit - 35.000), ker imam tudi polno zahtev, da moram kaj lepo napisat - moj oče je dežurni komediant, zato vedno jaz nastradam, ko je treba pisma pisat.

Ana pravi ...

Ja, pomoje bi te lahko, no, jaz bi ti lahko samo pokazala, naučiti bi se morala pa sama. Načeloma je ta vrsta pisave dokaj enostavna, hkrati pa se z njo, da oblikovati zelo lepe stvari. Pisava je tudi med bolj berljivimi, zato se jo da dosti uporabljati.

No sej, danes tečaj pri Loredani (ženska h kateri sem hodila), pa stane 140EUR. Tudi jaz močno razmišljam, če res potrebujem iti še na ne tečaj.