11 junij 2008

Prenagla odločitev; rešitev ali obup?

Medtem, ko me je morilo vse okoli diplome in urejanja preliminiranega evidentiranja, in povrhu še zaradi predpotovalnih priprav in mrzlice, razen tega, da zopet nisem šla delati nobenega izpita, sem naredila še nekaj dodatnih neumnosti. Ko se že nečesa veselim, ko naredim 5 korakov naprej, sem jih naredila 20 nazaj. In kje sem sedaj? Nisem na začetku, ampak mnogo na slabšem. Sem v minusu, ker ne da sem se, ampak čakam, da se bom na nek način zamerila gospodični D., v glavnem, komplicirana situacija.

Kako reagiram? Cel dan živim v negotovosti, v bistvu, sem celo za določene stvari vesela, ponosna, kako sem kaj opravila, nato zelo zagnana, da zadevo speljem naprej, do konca, in nato, tako zelo negotova in črnogleda, da zopet, tista moja fobija, kaj bo, sestavim v mislih najbolj črn scenarij, kar jih je možno in ga začnem realizirati. Ne potrebujem več kot 5 minut, da se odločim. Odločitev pade, in kadar pri meni odločitev pade, ni več variante, da si premislim. Pokličem kolegico in ji z vsem navdušenjem sporočim, kaj sem sklenila, hmmm, ja, nevem, če je bilo tole pametno, da sem jo obvestila, ker sedaj obstaja 99%, da me bo posnamala.


Trenurno je odločitev zame sigurno rešitev, kako se bo pa pokazala čez pol leta je pa velik vprašaj. Upam, da bom takrat lahko rekla, vidiš, da si imela prav in si se prav odločila.


Prosim, da me kdo brcne v rit, če 19.6, ne bom šla na izpit, pa naj me že kak dan prej.


Drugače pa nisem obupana, nisem negativna, nisem kakorkoli slabe volje, prav vesela sem, no, z malo občutka slabe vesti.

4 komentarji:

Katja pravi ...

Na kater izpit spet nisi šla? Aaaa? Sem vedla, da bi mogle it kej rolat, da te mal v rit brcnem. ::))

Ana pravi ...

Na nemščino nisem šla v ponedeljek. Potem pa sem od nedelje naprej samo še o diplomi razmišljala, delala dispozicijo, šla na razgovor, 100 mailov poslala, to in ono premislila, in danes potem nisem šla na izpit iz managementa. Ker sem hotela, da ta teden vse uredim v zvezi z diplomo, in mi je bilo to priproteta kot pa izpit. In kaj sem ugotovila,..., da te diplome ne bom delala! Vse je ok, samo to me mori, ker bom izgubila tako dobro mentorico, katero sem tudi zelo težko dobila, da bi jo še enkrat prosila, me bo pa preveč sram.

Ja, nevem, zakaj za vraga res nisva šle rolat. Rabim enega da mi pere možgane.

Unknown pravi ...

A dej no Ana!

Ana pravi ...

Rok, kaj je? Imaš morda kak nasvet? Pišuka, spet ne vem kateri Rok.