19 junij 2008

Priprava, a ne še pakiranje

Danes sem želela napisati en post, ampak sem si premislila. Vsekakor je tudi že čas, da kaj napišem. Ampak se res nič pretresljivega ne dogaja. Potem pa se danes odpravim proti Lj., in kot nalašč, že prvi pripetljaj mi je dal idejo, tole mora iti na moj blog, potem se jih je pa zgodilo še nekaj v podobnem smislu.
Par besed pa vseeno o trenutno pri meni najbolj aktualni zadevi. Preprosto so moje možgane obsedene z Down Under deželo, s katero pa se mi zdi, da že vsem malo presedam. Priprave so že proti koncu. Papirji so vsi urejeni, jutri jih le še vse sfotokopiram. Tehnične zadeve so tudi že vse urejene, le neka malenkost mi manjka. UUU, neee, zdele sem se spomnila, da še nimam kart za notranje lete. Joj, upam da jih čimprej dobim. S shoppingom sem že zaključila, le deodorant moram še kupiti, ker sem malo izbirčna in sem si enega že kupila, zdej mi pa ni všeč. Drugače pa, malo sem živčna, ker res nisem navajena, ne da nisem navajena, sploh še nikdar nisem bila nekjer za tako dolgo. In to zdej? Jao, kok različnih stvari rabim. Za mraz, za vroče, za kopanje, za dež, za taborjenje, za afnanje, za šport,... Včeraj sem se resno lotila planiranja pakiranja. Oprala sem 2 stroja cunj. Nekaj svojih najljubših majčk pa sem oprala ročno. 2 stroja cunj me še čakata za v ponedeljek. Potem sem pospravla v sobi in začela delati prve kupčke. V sredo načrtujem, da bo ruzak dokončno napakiran in stehtan. Ne bojim se, da bom presegla max dovoljeno težo prtljage, ampak se bojim, da bom presegla maso, ki jo bom sploh lahko nesla. Drugače pa zdele zadnji dnevi pri meni zgledajo nekako takole: vstanem, grem lavfat (ja to ni ravno meni podobno, da to počnem zjutraj, danes sem skoraj crk****), jem,ne jem (kakor je), večino dneva srfam po netu (zdej poznam že vse čričke, ščurke, pajke, kače, torej vse kar se giblje, tam doli in zna biti sumljivo), mal časa posvetim še Miliki in Tedyki, zvečer pogledam še nogomet, pred spanjem naredim telovadbo za trebuh in rit (razlog so kopalke), in to je to, grem spat, aha, pa par poglavij svojega ljubezenskega romana preberem.
In sem sedaj napisala tok velik, da bom tisto kar sem v resnici želela napisati, napisala sedaj v novem postu.

2 komentarji:

Bonny pravi ...

LOL, kolk sem se nasmejala tej objavi. Vsega polno, a nič od aktualnega problema:).

Kater ljubezenski roman pa bereš?

In kdaj potuješ? To je jako pomembna informacija! Jaz si še nisem izbrala darilca:) ...

Ana pravi ...

Berem zbirko o Angeliki, 13 knjig, sedaj sem prišla do 11, v nekaj letih, ker berem res tako čisto počas,vsak večer poglavje ali dva.

Ooo, no, malo časa še imaš, ne pa veliko. Odpotujem v soboto, tako da do petka imaš čas.