13 junij 2008

Hi hi hi, nekdo praznuje na petek 13.

Ni ravno moja navada pisanje rojstnodnevnih postov, ampak vseeno, morda še postane.
Želim ti,
naj, naj, naj, naj, najmanj problemov.
Želim ti,
naj, naj, naj, naj, največ ljubezni.
Želim ti,
naj, naj, naj, naj, najbolj norih dogodivščin.
Želim ti,
naj, naj, naj, naj, najlepših sončnih dni.

Tegale metuljčka jaz ne bom imela, ker gor piše kako moraš ti živeti. No, sej, sicer nebi bilo nič narobe, če bi tudi jaz tako živela, ampak je tebi namenjen, tak, da ga dobiš, enkrat že. Zadeva ni pokvarljiva. Če ti je pa preveč barvast, pa povej, ti naredim npr. enbarvnega, ali dvobarvnega. Nop, ne bom ti naredila drugačnega, he, he, he, ker se mi zdi, da ti tale najbolj paše.

3 komentarji:

Anonimni pravi ...

Katja, še tu vse najboljše.

OK, Ana, resno - jaz imam RD avgusta in HOČEM TEGA metulja! Fantastičen je!

(Fouš sem ti:) in čeprav sem v službi, čekiram internet, da najdem kakšen dober tečaj kaligrafije.)

Ana pravi ...

Če se boš odločila za tečaj, previdno, ker jih je mnogo potegavščina,sama sem imela sicer dobro a drago izkušnjo, po forumih pa preberem, da je folk pogosto razočaran

ne pričakuj da te bodo kje naučili delati kaligrafske slike, ker le te se moraš naučiti sama in imeti dovolj volje in idej

Tak da, mislim, da nebi rabila tečaja, ker ti lahko jaz svetujem za peresa in papir,pokažem kaj je teorija pri kaki črki, vadit jih boš mogla pa sama (tako na ene 3-4kavicah ti lahko pokažem vse črke)

Tečaj pa zgleda takole: Ona ti pokaže 3-6 črke naenkrat in potem jih vadiš eno uro in greš domov. In tako to treja 1-2 meseca.

Katja pravi ...

Sem 5 minut kar sedela in gledala (že drugič danes, ker je bilo isto, ko sem brala pesmico pri Bonny)! :) Kolk je lep, sploh se ne morem izrazit, da ne bi bla osladna. :)

Vauuuuuuuuu, super je, barve so mi všeč in metuljček itak! Se bom še potrudila, da bom upoštevala nasvete. :)

Kdaj imaš čas, da te peljem na tortico?

@B: TA metulj je moj. :) hehehe, komaj čakam, da se preselim v novo sobo. Ta dobi posebno mesto. :)


Wiiiiiiii ...