16 junij 2008

Moški,ženska=komedija

Včeraj zvečer sem na novo dobila kar nekaj smejalnih gubic, trebušne mišice pa so se mi dodatno okrepile. Razlog? Šla sem si ogledati predstavo Jamski človek. Ha,ha,ha. Zadeva je zelooo zabavna. Uroš Fürst je bil fantastičen, kako je uprizoril lik moškega in ženske.
Ogled priporočam vsem ženskam, ki bi se rade iz srca nasmejale. Izvedele boste nekaj o moških, kar sem prepričana, da vam bo že vse znano. V bistvu se boste pa deloma smejale tudi same sebi, ker bo povedal par krepkih. Ogled pa je obvezen vsem moškim, ki pa se boste smejali prikrito, ker ne boste želeli pokazati, da je vse res. In izvedeli boste, kakšni ste in zakaj ste takšni kot ste, in zakaj potem toliko konfliktov z ženskami. Res prikazano na zelo nazoren način.
He, he, he, še danes se mi smeje.
O vsebini ne mislm v podrobnosti razlagati. Sem se pa nekaj na novo naučila. Obstaja strokovni izraz za tisto lastnost pri moških, kateri jaz rečem ozko gledanje. Temu se po strokovno reče fokosiranje.

1 komentarji:

Katja pravi ...

Men je bla ta predstava tud ful dobra, čeprav sem jo gledala že sto let nazaj. ;)