24 april 2008

Tečem!!!

Tečem, in to resnično. Po več kot petih letih, ko se teka nisem lotila oziroma sem se ga zaradi težav, ki mi jih je povzročal celo izogibala, sedaj zopet tečem. In moram reči, da je prov fajn, to je to, kar rabim, kar mi je do sedaj manjkalo, to je tisto v čemer se res najdem. Superrrr!!!
Vsak začetek je težak in upam trditi, da sem te težave že premagala. No sedaj moram pa trenirati. Učim se prave tehnike, ta je pri teku zelo pomembna. In pridno treniram. V dveh tednih mi je uspelo iti 3x okrog Gradiškega jezera. Jutri grem zopet. Torej redno 2x na teden. Potem pa upam, da bom kaj napredovala. Sedaj še ne uspem celo pot pretečt, ampak vmes malo (pol) hodim. Moj cilj pa je, da čimpreje uspem celo pot pretečt. To bi bil zelo dober rezultat. Kako bo s 17.majem, bom pa še videla in razmislila, morda bom šla na foro 'važno je sodelovati'. Do takrat in od takrat naprej pa vem, da tečem zase, za svoje dobro počutje.
MOTO: Train Smart, Run Fast & Love your Running

2 komentarji:

Katja pravi ...

A samo tečeš, da nimaš časa pisat? ;)

Ana pravi ...

Očitno se tako zdi. Bili so malo čudni dnevi in nisem hotela pisat, ker bi vsak dan napisala samo kaj negativnega. ...sicer pa, ko sem že tu, najbolje, da kaj napišem....