04 april 2008

Rabim vizo

No ker jaz vsako stvar delam pač malo kasneje kot bi morala biti že narejena, je tudi tokrat tako. Priprave na moje potovanje v Avstralijo so že v polnem teku, saj sem si končno uspela oskrbeti potni list. Zdej pa v lov za vizo. Ker sem s potnim listom tako dolgo zavlačevala, moram raskirati lep prihajajoči vikend in oditi v Stično na priprave, kjer bodm uredila vizo. Tam bom imela možnost spoznati 3 nove kolegice katere bodo z menoj na letalu in pa 15 novega folka s katerimi skupaj potujem. To pa je meni skrajno neljuba situacija na katero se moram pripravti predvsem psihično, kar pa je danes že povzročilo manjši živčni zlom. Sam za to je bila kriva predvsem mami, ampak to je pa poglavje o katerem .... Kakor koli, ko sem v taki situaciji spoznavanja popolnih tujcev, nabranih skupaj z vseh koncev, ko človek res ne ve kaj lahko pričakuje, jaz ponavadi ljudi najprej opazujem, potem jih razdelim v dve skupini takih, ki se mi dopadejo in takih, ki se mi ne. Ne bom razlagala te selekcije, če bi jo, bi pa večina takoj kapirala za kaj gre. Iz izkušenj vem, da sem bila na podlagi te selekcije še vedno v dobri družbi s katero sem doživela marsikaj lepega. Seveda pa vem, da je grdo ljudi takole selekcionirat, ampak pač, ni vsem usojeno da se spoznajo.
Seveda pa ker sem jaz pogosto med kako družbo (ki ni zategnjena) in vem kako si popestriti življene, kadar le to kaže da bo zamorjeno, pa si bomo (tu sta še moji dve sestrični) vikend malo popestrile, z izgovorom da praznujem rojstni dan, če bo koga zanimalo zakaj smo tako vesele. Tu bo prišla na plano selekcija, ker tisti/tiste, ki bodo imeli kaj proti bodo zavijali z učmi.

1 komentarji:

Katja pravi ...

Držim pesti, da bodo sami kul ljudje tam in ti ne bo treba delat selekcije. ;;)))