22 april 2008

Sanjala sem jo, sanjam jo

Oseba, ki mi trenutno pije kri in me spravlja v negotov in kompliciran položaj, ministrica na sliki. Zadeva se vleče že skoraj 14 dni od naznanitve pretresljivih informacij s katerimi nas je očarala.

A res, gospa ministrica, veste da morda res še nisem pismena in ne znam brati, ampak v zakonu vendar piše, da mi absolvent pripada. Le zakaj ste tako brezobrazni in se sprenevedate, ste morda sami res sposobni v enem letu narediti 12 izpitov in hkrati tudi napisati in zagovarjati diplomo. Ne zahtevajte tega od drugih in ne blebetajte takih neumnosti v javnosti, tovrstne ideje raje zadržite zase. Joj, občutek o vas me ni varal, tako da nisem razočarana. Dobrih stvari si od vas nisem obetala, na slabe pa sem bila očitno premalo pripravljena. A vendar, ne govoriti, da razumete moje razburjanje, ker ga ne razumete.

2 komentarji:

Katja pravi ...

Moj tamau je rekel, da se to ne bo vam zgodil, baje šele naslednji generaciji, zato se ne sekiraj.

Ana pravi ...

Upam, sam tudi to so samo govorice.
Kaj pa ta, da razlik med generacijami ne bodo delali, ker, če bodo popustili nam, se bo uprla naslednja generacija. Vse je zelo dvoumno, kaj bo in kaj ne.
Na faksu pa že strašijo z ukrepi, ki napovedujejo, da se bo to verjetno res zgodilo, in zaradi tega se sekiram.