03 april 2008

Odločitev za tibetanske vaje



Pomladanska urtujenost in vse kar sodi zraven, me zadane, da se počutim kot bi bila mrtva. V meni ni nobenega življenja. Dodam še malo nezdrave hrane, predvsem ogromne količine čokolade in rezultat je, da se dan za dnem počutim slabše in bolj bedno. Poiščem si rešitev. Kolegica mi predlaga tibetanske vaje. Ne, ne, ne, se upiram, to jaz ne bom delala, ne verjamem da mi bo pomagalo, ker mi samo malo spanca manjka. Ona vztraja in trdi, da njej koristijo. Ok, bom pokusila še jaz, morda mi bo všeč. Do sedaj sem zadevo prakticirala 2x in o rezultatih še ne morem govoriti, baje se pojavijo po mesecu dni vadbe. Rečem lahko le, da ni tako zelo napačno, vzame mi cca 10 min, potrebno pa je vaditi zjutraj. Razen prve vaje pri kateri se mi malo zvrti, je vse ok in zelo enostavno. Zdej bom pa to delala in upam na rezultate, katere tovrstna vadba obljublja.


Drugače se tem vajam reče tudi pet obredov pomlajevanja in so telesne vaje tibetanskih menihov. Ti menohi so vsi poskočni in mladostnega videza. S pomočjo teh vaj in z zdravo prehrano so sposobni zaustaviti ali vsaj upočasniti proces staranja. Vaje pomlajevanja nam vračajo vitalnost in življenjsko energijo, naše telo pa postaja vse bolj zdravo in elastično in se sčasoma znebi nepotrebnih snovi. Te vaje lahko pomagajo vsakomur, ki jih izvaja redno, da se bo počutil veliko mlajšega in zdravega in bo tak tudi videti. Sliši se dobro,..., sedaj je vse odvisno od mene.

0 komentarji: