12 april 2008

Otvoritev sezone porok

Prihaja obdobje, ko bo ogromno porok mojih prijateljev in znancev. Nekaj je v zraku, verjetno je to ljubezen.

Danes se poroči Gabi, moja prijateljica iz otroštva, s katero sem preživela marsikateri lep trenutek. Sicer se zadnja leta ne družimo več toliko, kot smo se všasih, ker gre vsak svojo pot, naše poti pa so si različne.

Želim ji vseee najjj najjj,.....


(Created by me)

3 komentarji:

Bonny pravi ...

Gabi:)?
Zoran D.:)?
Iz Lukovice, no, Šentvida?
A imam prava v mislih?
Če sta prava, ne morem verjet noooo!
Čestitke tudi z moje strani!

Ana pravi ...

Ja, prava sta :)
Boš mogla verjet.
Poroka je uspela, ravno zdele sem kramljala z njo.

Anonimni pravi ...

Ooooo, sej čisto rada verjamem, ne me narobe razumet in sem zeeeelooo vesela zanju!

Le vedela nisem nič. No, je pa res, da smo dolgo časa nazaj veliko preždeli skupaj.

Še enkrat čestitke tudi od mene, prav luštna sta skupaj. Zdej bom mogla vzet telefon v roke in že enkrat poklicat:).