14 oktober 2008

Zvezde med priimki

Pa sem po dolgem času spet našla nekaj, da napišem, ampak čisto tako, pač kr nekaj.

Ko takole delam, dela, pa da semo ne delam, sem si našla še eno dodatno stvar, ki me malo zabava, oz, pogledam tudi iz firbca, če kakega pacienta poznam.

In sem se lotila obdelave takšnih in drugačnih priimkov. Med tem ko sem s svojim priimkom res nadpovprečno zadovoljna, obstaja vrsto priimkov, katerih nebi marala, oz ni variante, da bi se jaz tako pisala. Torej, sem res izbirčna, sam če je pa res, nekateri priimki so mi antipatični, spet drugi se ne ujemajo z imenom, medtem ko so eni prava katastrofa. Pa sem prejšnji teden malo poizvedovala za priimki posebneži.

Napisala sem seznam:

  • Cimperman (to bi še šlo, ampak, če se le da, nop)
  • Štrumbelj (no a sem lahko Štrumbelj)
  • Kikelj
  • Hvala
  • Crnobrnja (tu si zlomim jezik)
  • Težak (težak s takšnim priimkom, je težak na potenco)
  • Skledar (halooo)
  • Starina (nebi se počutila ravno fajn)
  • Poglajen (a sem lahko raje poglajena)
  • Šviga (?)
  • Penca (je ok, če ti je ime PikaPolona)
  • Fikfak (absurdno)
  • Govedarica (ljubi bog, alternativa so Perutninarica, Kopitarica, Prašičerica,...)
  • Čelofiga (ta zasede prvo mesto, res je carski)
  • Prepeluh (?)
  • Butala (se sliši kot budala)
  • Pate ( a sem lahko raje Pašteta)
  • Bagar (pač)
  • Slaček (ja, Ana Slaček, neeeee)
  • Široka (ja pa še ozka, dolga, kratka,...)

Anpak sem najdla tut enega fajnega, Anuša. A se ne sliši dobro Ana Anuša? Ha ha ha

No, konc traparij, mal sem se pozabavala tekom dela, da ni tok monotono, zdej pa grem naprej knjižit.

4 komentarji:

Katja pravi ...

Js poznam eno Cimpermanko. .:)) Ne bi bila vesela nad tvojo lestvico. :)

Bonny pravi ...

Hahahaha, kolk sem se nasmejala!
Ana Slaček, ja!

Drugače mi je pa priimek Penca všeč. Tak, pravljičen je.

Ta rdeča podoba, ki jo imaš zdaj, se mi veliko bolj dopade. Pri prejšni (lahko da sem samo jaz čudna), so bili na ozadju taki mali kvadratki in se ni dalo dobro brat.

Katja pravi ...

A ne da sem ji lepo nardila? S tem, da sem zamenjala 1000 predlog (ne lažem) pa ji nobena ni bila všeč. :)

Bonny pravi ...

A ti si delala? Pohvalno, res je lepo. Prava hekerka:).

Ja, ena od prejšnjih predlog, k sem jo uspela videt, je imela kvadratke.