23 oktober 2008

Kraljica

Zgodovinski dogodek, nimam nič proti, od navdušenja pa tudi ne skačem. Bi me pa zanimal podatek, koliko je vsa zadeva državo stala?
Ok, včeraj sem se že zjutraj namenila, da grem na prešerca gledati kraljico in seveda ji mahati. Ja, nisem je videla, žallll, pa sem bila tam, pa, v bistvu je kraljica prišla prepozno, ko mene ni bilo več tam. Usoda je pač želela drugače. Pa mi je bilo potem zvečer že malo žal, ah, mešani občutki med tem, kaj bom imela od tega in med tem, kaj mi to pomeni, če jo vidim.
Pa sem se danes usedla na okensko polico, odprla okno in gledala, ravno ob 10.00, so krenili iz hotela, ob 10.02, pa je kolona avtomobilov že odpeljala kraljico. Katera točnost! Sedaj sem vsaj malo potolažena, da sem vsaj videla odhod (vsaj nekaj).
Dva dneva me že daje neka čudna bolezen. Preprosto govorim, govorim čisto preveč, oz skos govorim, čebljam, klepetam, vsevprek, s komurkoli, v bistvu zelo nenavadno obnašanje, in mi je danes že ratalo malo nadležno, ker ni moje pristno, in ne vem zakaj je do tega pojava prišlo, tak da se moram prov prisilno nazaj držati.
Ne vem, zakaj je mene tako enostavno pripraviti do tega, da neredim kako p****.
Včeraj izbrano, danes kupljeno. Sem se kar malo stegnila.

2 komentarji:

Katja pravi ...

Js že nisem kriva, da nisi vidla kraljice. :)

Veš kaj - darilo je bilo pa skrbno izbrano in stokrat pretehtano. če pa to ne bo ok, pol pa tud ne vem ... ::))

Ana pravi ...

NOO. Nisi ti kriva, sej nisem to rekla. Sej sem rekla, da je raljica kriva, ker je prepozno prišla, ko mene ni bilo več tam.

Ja kupila sem. Bo ok, bo.