18 oktober 2008

Sveža podoba, sveže misli, novi cilji, isti smisel

Evo, tu je nova podoba. Pa da pojasnim, ni mi všeč, ni mi všeč, ampak bo ostala takšna naslednjih vsaj 6 mesecev. Preprosto se ne moram poistovetiti z njo. Ne predstavlja mene, tak kot bi to lahko. Pa še nekaj več je pri tem. Da sem jaz neverjetno izberčna, ali pa celo neodločna, tu se postavlja vprašanje; ZAKAJ? Odgovor pa je, da zato, ker vem, da je vsaka stvar lahko še boljša, pa še perfekcionizem me daje. Del mene pa itak ni za razumet, ker ni s tega planeta.
Nova podoba je deloma tudi razlog, da se je nek del življenja končal z uresničitvijo, želja, ciljev, načrtov, sedaj pa sem si že postavila nove (vse visoko leteče). Smisel mojega življenja pa ostaja isti.
Tenkju K., ki si si vzela nevem koliko časa za mojo preobrazbo tu. Pa ko si bila tako potrpežljiva, ko sem bila jaz tako zahtevna: Ne, ne, ne, tut to ne, ni dobr, ni mi všeč, ne, ne modro, ne takšno, ne drugačno,...., he he he, se zgodi. Potem pa je obstalo na tej podobi, in drugi dan ti rečem, da mi tudi ta ni všeč. Js bi verjetno kr znorela. Zdej bo ostalo tako, še vedno nekoliko punčkasto, ampak dobro, sej prehitr prehod nikoli ni dober, zato jaaa, velike misli prihajajo.

1 komentarji:

tigr92 pravi ...

ej men je pa ful bolš, prej si mela rozaaaa, aloooo....zj vsaj mal bl človeško tole zgleda....provzaprov je čist fajn...=0)