29 september 2008

Ljubljana in malo miksa

Nevem zakaj, ampak, zadnje dni, tedne, mi pisanje kar ne gre od rok. Če je že čas se raje butnem v kot postelje in mal berem knjige.

Ugotovila sem, da je potrebno biti strpen do nosečih deklet/punc/žensk, do starejših, do zaljubljenih, do pubertetnih, do tistih v drugi pubetreti, do sorodnic, do tipov brez stila, do ...., vsi takšni so mi tako ali drugače šli zadnje čase na živce, ali pa sem se celo sprla. Nevem zakaj? Sigurno ni krivda v meni, 100% ne, pa tudi če nisem prilagodljiva, ker v tolikšni meri res ne rabim biti, je pa dejstvo, da sem občutila da so mi vsi ti primerki hoteli na nek način pridigati. No, bom zdej mal bolj strpna oz. razumevajoča.


Močno sem protestirala, ko me je nekdo naglasil z gospa. WAT? Sej nevem , kako bi se počutila, ampak gospa, pa res še nisem, tako in drugače.


Žurka Jerneja diplomira, je na nek način uspela, na nek način je bilo pa malo bedno, anpak vseeno, ok.


Srečanje, ki sem ga organizirala je tudi uspelo, udeležba 100%, res sem bila presenečena. Vsi smo bili srečni in veseli.


Nedelje, grem s Katjo v LJ. Ne obiščem pogosto oz. skoraj nikoli ob nedeljah Ljubljane. Fajn, luštno, tak malo bolj umirjeno vzdršje. Jeeee, še danes se mi poje pesmica "Jaz sem bolezen zaiglala, vsa se mu pledala, samo da skupaj sva bilaa aaa a aa aaaa!" Carica, brez konkurence.

Pa sva šle najprej malo peš, potem pa rikverc in na slavno vzpenjačo, u jeee, turistke, med samimi tujci, pa na grad, na stolp, dovoljenje za fotografiranje je všteto v ceno, gibnaje pa na lastno odgovornost. po razgled.

12 komentarji:

Katja pravi ...

Sam res una z Zdravnikom zmaga. Čist hudo. Še zdaj mi je žal, da je nisva posneli. :)

Vidiš, sem ti rekla, da bi mogla v nedeljo vzet sladoled. Sam po moje bi zmrznla še js zraven, ko bi te gledala, kako ga ješ.

tigr92 pravi ...

haha, pubertetniki "so" ti šli na živce...hihi, men gre konkurenca tut kdaj...=0)

sicer pa, če še nisi slišala, se ne uporablja po bontonu več "gospodična", ampak je na splošno vse "gospa"

ker uradno tut moški niso nikol mel "gospodiča"

no sj to bi šlovek že rezumel, ampak pač zj naj bi bilo pa nekako poenoteno, tko da, ne se razburjat.....=0)

Bonny pravi ...

Dobre fotke, prva mi je full všeč.

Sicer pa ti je tigr pravilno povedala - punce po 18. letu je treba nagovarjat z gospa. Čeprav ti tud 18 ne izgledaš (to je kompliment afkors), tko da prodajalki "gospa" ne oprostimo:P.

tigr92 pravi ...

haha, ne zgledaš 18...=0)

Anonimni pravi ...

Tigr, ti pa pššššt, ti še 12 nisi:) ...
Hecam se:).

Ana pravi ...

@K: ne hodim več na sladoled!

@T: ne norčuj se!

@B: en tip mi je rekel gospa,no, ko sem že krepko čez 18, se bom pa pač začela privajati na to GOSPO, sam ko slišiš da ti to en reče, se pšočutiš zelo tak kr v šoku

tigr92 pravi ...

no, prov, potem pa da ne boš v šoku, ti bom rekla pa najstnica...=0)

tigr92 pravi ...

a se to bolš sliš?

Unknown pravi ...

Neki mi pa ni jasan!
Pa zakaj ponoč vsi spijo?!!! Čist ... mislm,... nelogično, nonsens! Bedno!

Ana pravi ...

@T: dej se mal umer, pa poglej kake vn mečeš, kaj pa misliš da si, oz, najstnica?, kakorkoli, najprej sebe poglej, pa res sam sebe, več pa že ne bom tu razglabljala, bi se pa dalo razvejati temo.

@R: Hm, zato pač ker je noč za spanje, in ker je drugi dan, nov dan, visenje na kompu ponoči pa je res beda, če že tako čez dan dovolj previsiš na njem (govorim zase).

Bonny pravi ...

Sej te razumem, A. Ko sprehajam psa, me mulci kdaj tko spoštljivo pozdravijo z "Dober dan", da je kar strašljivo:) ...

tigr92 pravi ...

sj bi blo zanimivo...=0)