21 oktober 2008

Pravilno, a neuporabno, ali morda, naslednjič bodi tiho

Joj, na faksu mi zadnje čase res postaja vse bolj všeč. Ha ha ha, bolj ko sem ven, bolj me še vleče tja. In hodim na predavanja,čeprav, hm, ne bi mi bilo potrebno, ampak res mi je fajn, preprosto uživam v poslušanju zadev, ki so se mi zdele še pred dvema letoma popolni bavbav, da ne rečem celo beda od bede.
In včeraj profesor vpraša: Koliko bo vrednost Krkine delnice čez 355 let?
Ja valda, kao, tok let naprej, kako naj vem? Hmmm, misli, misli Ana, dejmo, dejmo. Tapametni in tapridni so se takoj vrgli v računanje z vsemi možnimi formulami, 'uf, to ni zame sem razmišljala, formul ta moment niti ne znam, po matematično si tu sigurno ne bom mogla pomagati, to sem pa prepričana, itak pa matematiki samo posplošujejo, in potem nekaj predpostavljajo in potem še sklepajo. Hm, kako naj se rešim svojega problema. In se spomnim, jaaaa, bom pa še jaz malo posplošila, nimam kej zgrešiti, bolje kot da sem tiho, zato prepričana v voj odgovor strokovno izjavim. 'Jaaa, hm, če tako pogledamo in malo posplošimo, glede na to, da je časovna doba zelo dolga, lahko zagotovo rečem, da bo vrednost Krkine delnice visoka, nizka, ali pa Krke takrat sploh več ne bo.' Bramisimo, odgovor je bil več kot popoln, pri profesorju pa je sprožil, da nam je povedal sledečo štorijo:
Sta se peljala dva izobraženca z balonom, in ju je zajela megla, zato sta se izgubila.
Izobraženec 1: In kaj bova sedaj, ko ne veva, kje sploh sva?
Izobraženec 2: Spustila se bova dol, na zemljo in vprašala po lokaciji prvega, ki ga bova srečala.
In res se spustita dol, srečata tujca, in....
Izobraženca: Gospod, rada bi vas vprašala, kje sva?
Tujec: V košari od balona!
Izobraženca, se brez obotavljanja odpeljeta nazaj gor,....
Izobraženec 1: Tale tip je bil pa zagotovo ekonomist!
Izobraženec 2: Kako pa to veš?
Izobraženec 1: Zato ker oni vedno podajo pravilen in neuporaben odgovor.

1 komentarji:

tigr92 pravi ...

Kadar se lotiš "strokovnih" tem maš pa res VEDNO ful dobr pa zanimiv post...=0)