04 september 2008

Lubenica party

Imeli smo eno veliko lubenico, in jedla sem jo cele 4 dneve, večinoma jaz, pa malo še kdo drug. In sem se je kar zelo najedla. Ostalo pa jo je tretjina in ker se mi je zdelo, da verjetno, če ne do sedaj, tudi sedaj ne bo nobenemu teknila, zato sem jo danes odnesla Meti. Pa naj ima ona lubenica party. Ampak ta koza je res abnormalna.





Začela je jesti, kot, da ni jedla že tri dni, potem je enkrat pljunila vame, vmes je norela, premetavala lubenico, na koncu mi je kazala že jezik. Pojedla pa je vse, še lupino. Pohvalno!

1 komentarji:

tigr92 pravi ...

Jaja, Metka, zj te pa ne bodo več z lubenicam futral, konc eksotike, zj pa sam še pristna, domača, Slovenska hrana...=0)

Človek včasih začne razmišljat, kako so nekateri občasno osamljeni, da se grejo lubenica party s kozo...=0)