21 september 2008

Zgodilo se je

Predvsem je bil to teden, ko so straši v Grčiji, sestrica v Londonu, jaz pa skupaj z bratom in atom furam življenje tle doma. Mislim, da ni panike, je vse v najlepšem redu.
Drugače pa je bil to teden, v kateremu sem ful ustvarjala, takšnih in drugačnih stvari. S K. sva se dobili 2x, da sva nadoknadile za nazaj pa še mal za naprej. Bila sem na faksu (pripetljaj za v zgodovino). Zopet sem delala, razen 2 dni, ko sem res rabila, da sem doma. Pa pri bratrancu sem bila, v novem stanovanju. Na poti do Radovljice smo zašle 5x, ko smo se vračale domov pa 1x, za volanom pa nisem bila jaz, ne to bi bilo preveč ekstramno početje zame, tok leva pa še nisem. Potem sem bila pa še na prvi ravi diplomantski fešti. Bilo je ok, morda nekoliko preveč v stilu fdv-ja.
Ker že dolgo nisem nič sladkega spekla, ali kako drugače spacala, in sem bila en dan doma, brez dela, oz sem si najdla delo, sem se odločila, da bom naredila piškote. Kupim si sestavine in začnem. Najprej testo, iz testa krugliice. iz kruglic pa pravi, pravcati, okusni, slastni in estetski jurčki. Drudi dan sem jih nesla v službo, in ja, baje bom imela sedaj še proste dneve.
















Že nakaj dni sem razmišljala in se spravljala k dejstvu, da bi bilo morda le pametno razviti kake fotke iz Avstralije in vse skupaj urediti v neko smisleno celoto. In sem se odločila, seveda sem investirala kar nekaj premoženja, da je sedaj izdelek tak kot je, urediti 450 slik v smiselno celoto pa tudi ni kar tako, zadeva potrebuje veliko prostora in časa, pa vendar, ko je naredeno je super.








Potem je prišlo do tega, da se je bilo potrebno zmeniti in pripravti darilo za našo diplomantko Jernejo. Po kakšnem naključju je vse padlo name. Ana bo to, Ana bo uno, ane, seveda, ja, pa dajmo. In sem mogla razmišljat, kaj pa kako, pa ker res nisem bila še na taki zadevi in pojma nimam kaj se nese za darilo, in sem se domislila, da bo darilo vsebovalo nekaj sladkega, nekaj zabavno šaljivega in nekaj resnega. In sem se sporbala v kreiranju, ustvarila majčko, katera je na koncu res dobro izpadla. Potem sem pripravila še eno sliko, za katero sem vedela, da si jo celo želi, za na hrbtno stran slike, pa sem pripravila napis. Jeee, darilo je bilo popolno.














Moram malo reklame za Enzota v Domžalah narediti. Res naredijo dobr, zelo dobr.


In ponovno en moj kaligrafski izdelek, kjer sem popisala prazen list.














7 komentarji:

Katja pravi ...

Kaj si ti pridna ... :))

Ej, slikce moram pridt pogledat. :)

tigr92 pravi ...

ja ja, res je pridna...=0)

Bonny pravi ...

Slike pridemo pogledat, če bodo zraven tud tile sladki jurčki.
Mmmmmm!

Unknown pravi ...

Ej, Ana sj ti si tud:)!!!

Ana pravi ...

@R: ??? Kaj sem jaz tut?

Unknown pravi ...

Ja supr:), včer sm mal poste pomešu, to se nanaša na moj komentar, ki je zapisan pri katji:)

Bonny pravi ...

R. je bil pa pijaaaaan, la la la la la!
Imamo dokaze!
:P