13 september 2008

Misija kino

Misija kino vendarle uspela! Kljub komplikacijami!
Mamma mia, še ena poroka, krasen film, ful fajn film, vzhičenja polno, metalo me je iz zica, pela bi, plesala bi, jao, res krasen film, glasba!
Btc območje, preplavjeno z pijanimi in zakajenimi mladoletniki,wcji v Koloseji, fuj in fej, sprehod do avta v garaži CityParka, dobim kurjo polt, gnusi se mi, strah me je! Kam gre ta svet, kaj še bo! Ležijo po tleh, počnejo stvari, javno, mečejo se ob avte,razbite steklenice, kričanje, hihitanje, razmišljam kako bi prišla iz drugega nadstropja garaže na način, da bi se jim uspela izogniti.
Ko pridem domov pa pof, mail, nova informacija, še ena nosečnica na pohodu, prepletanje veselja in žalosti, zakaj, ker je noseča moja voditeljica piilatesaaaaaaaaa.

6 komentarji:

Katja pravi ...

Ej, js sem pa misla, da boš šla z mano v kino gledat ta film. Ojej ...

Ana pravi ...

joj, ojej,....

ja bi mi mogla rečt, pa bi včeri mi kej drugega gledale, pa še izberale smo,

Katja pravi ...

No, ja ... sej bom preživela. ::)))) Se mi zdi ...

Ana pravi ...

noo, upam, oz pričakujem to

tigr92 pravi ...

hej
jst ne bi mela nč proti če ga še kdaj vidm, ni treba da v kinu...=0)

tigr92 pravi ...

na tvojo željo sm napisala post o petku=0)