19 november 2008

Pevska revija

V nedeljo (Martinova nedelja), je bila izvedena pevska revija, vseh odraslih pevskih zborov domžalske dekanije. Zgodila se je v vasici Češnjice nad Blagovico. Bdw, to je najvišje ležeča župnija domžalske dekanije. In tja smo se odpravili tudi mi - pevski zbor Dob. Peli smo Svetega Martina in hm, naslov ta druge pesmi pa se ne spomnim. Sicer so mi take revije bl dolgočasne, kot pa kej drugega, ampak je vseeno fajn, rada slišim, če kateri drugi zbor izvaja pesem, katero znamo tudi mi. In pomoje, da smo se kar dobro odrezali. Komentar na nas: Iz župnije Dob so pod taktirko Janeza Osredkarja prišli pevci in pevke ,vendar v majšem številu kakor smo bili vajeni do sedaj, da se le niso ustrašili majhnosti cerkve.
Vreme je bilo ful lepo sončno, na koncu sem sicer res skoraj zmrznila, ampak dobro, to sem sama kriva. Pa za jesti je bilo noro veliko, res dobrega peciva, res zelo dobrega peciva. To pa je bilo nekaj zame in ja, za mojo sladkosnednost. Pošteno povedano, temu se res reče, 'nažreti' se.

5 komentarji:

Katja pravi ...

Tam gor je res mraz. :)

Ana pravi ...

Ampak res mraz, sicer zadnje čase me tut tle v dolini full zebe? brrrr, grem danes spet mal v shopping pogledat, če imajo kake bolj tople cunje, brrrr

tigr92 pravi ...

o ja, jih majo ja, sj zj jih maš tut ti........očitno te je res zebl, da si si dans kupla cune, in očitno si se res "nažrla", d ti še en tedn kasnej ne diši tortica...=0)

Unknown pravi ...

Fino je blo ja:)
Ana, dj no sj veš kaj sva se zmenila;)...

jo, jo jo tigr 92:)

Ana pravi ...

tina umir se, glede tortice pa, sej veš, na tem področju sem izbirčna

jaaa,Rok, če sem rekla da bom, bom, a kar sredi noči se pa ne ukvarjam s takimi stvarmi