15 november 2008

Kino misija, spet

Seveda, tanovi James Bond nas je vleke, da smo se zmenile, in spet večer preživele v kinu. Kajpak, Bond je Bond, je treba videti. In smo, tokrat, da ne bo vedno isto, odšle v Celje. Da najprej pokomentiram to. Odločitev za Celje, je bila full dobra, ker meni je bilo absolutno bolj všeč kot v LJ. Vse je bilo drugač, pa nevem, res mi je bilo všeč. Morda tudi zato, ker je bilo že vse tako lepo pravljično okrašeno, da se mi je kar zavrtelo v glavi, ko sem pomislila na prihajajoče mesece, ki so moji najljubši.















In sedaj sam Bond. Hmmm, takole bom rekla, mene je film potegnil vase, hitro mi je minil, predvsem zaradi vseh hitrih akcij, ki se dogajajo. Drugače, mi je pa slabši kot prejšnji. Nekaterih značilnih bondovskih stvari sploh ni, čudno se začne, konča se tudi presenetljivo, kar na enkrat, ampak dobr, naj bo, ko je ravno Bond, pa ker je glavni igralec ok, da rečem za silo vredno ogleda.

4 komentarji:

Katja pravi ...

A pol praviš, da se splača it v Celje?
Kdaj že greva midve? :)

tigr92 pravi ...

Kadaj pa mene peleš?

Ana pravi ...

Joj punce, kok ste zahtevne, sej toliko tudi filmov ni na izbiro, kolikokrat bi jaz mogla iti v kino.

Katja, kdaj greva midve, mi ni znano, v soboto pa naj bi šle.

Tina, kdaj greva midve, mi tudi ni znano. Prvič slišim, da sploh naj bi šli.

Celje je pa tko, odvisno pač od osebe, ne splača se samo zato, ker je kar daleč, rabiš skoraj potni list.

Bonny pravi ...

Se strinjam glede lokacije. Jaz sem bila prejšnji teden v kinu v Kranju in verjetno sploh ne bom hodila več v ljubljanski Kolosej.