26 november 2008

Ekonomsko načelo: Več je bolje kot manj

S tem načelom se popolnoma strinjam, če se nanašajo na stvari, ki so dobre, koristne, oz imajo pozitiven pomen. Deloma ga že upoštevam (zato se sedaj bašem z dvema lučkama, in ne le z eno, in trenutno imam občutek, da mi je zmrznil jezik), deloma pa bom to načelo še začela upoštevati.
Ker sem danes zjutraj zaspala, posledično morala iti na bus, posledično se primajala v pisarno šele ob 8.30, namesto ob 7.00, sem skelnila, da bo bolje če si privoščim več spanca.
Ker me je zjutraj fulll zeblo, sem sklenila, da se naslenje dneve absolutno več oblečem.
Ker sem izpit, ki sem ga pred kratkim pisala, ruknla, sem sklenila, da se bo dobro več učit, učit v smislu kar učenje v resnici je.
Ker sem bila na omenjenem izpitu, popolnoma nepripravljena, brez kalkulatorja, s popolnoma napačnimi pripomočki, sem sklenila, da bo koristno, če malo bolj spremljam, dogajanje in novosti, ki se dogajajo na faksu.
Ker sem ugotovila, da za učenje in študij potrebuješ veliko mero motivacije, sedaj iščem nove morivacijske faktorje.
Pa tu bi lahko še full, full, naštevala, ....,....,....
Vsekakor pa je sledeča stvar, ki sem jo sklenila, da pa bo ravno obratno. Do konca januarja ne bom in ne smem več nič zapravljati. Naj tu velja: več varčevanja je bolje kot manj varčevanja, oz manj zapravljanja je bolje kot več zapravljanja.

5 komentarji:

Katja pravi ...

Kaj? Motivacijo za učenje maš! :)

O, kaj maš lep prenosnik. :)

Ana pravi ...

Ja, no motivacijo, v bistvu jo ščem, si postavljam roke, omejitve, cilje, ker nekak se moram prisilit, k so mi same glupe stvari ostale.

To je pa tastar prenosnik (ŠE, si bom mogla prov čas vzet, da vso študijsko gradivo prestavim na tanovega)

Bonny pravi ...

Jaz bi tale stavek zapisala takole: "Ker me je full zeblo, sem sklenila, da si grem kupit kaj toplega za oblečt.

Drugače sem pa tud jaz včer sklenila, da ne bom zapravljala do januarskih razprodaj, ampak sem že danes prekršila pravilo:)

Ana pravi ...

Joj to nakupovanje. Že res, da je fajn, ko si nekaj novega kupiš. Sam men k sm vzgojena, da se stvari ponosi,pa še mal bol škrt sem, je škoda kupovati nove cunje, ker še staro ni znucano, zato velik investiram predvsem v športno opremo in tehniko in potovanja (vse prihranje, tak da imam skos nulo na računu). Prov noro pa ne nakupujem cunj, vsako sezono kako stvar.

Bonny pravi ...

Maaa, Ana, saj imaš še kako prav. Meni ne pomaga 1000 in 1 pulover, če mi čevlje premoči ob prvem snegu (preverjeno čez vikend:S). Se moram tudi jaz poboljšat v novem letu.