03 november 2008

Je dandanes bolje?

Najprej moj odgovor. Meni so določene stvari boljše, določene pa slabše. Težko se je opredeliti glede tega, sploh pa zato, ker je vsak človek individualen in na stvari gleda in jih sprejema drugače, tudi času in gospodarskemu razvoju primerno.
Ko sem danes, po tako lepih in turobnih praznikih, sedela v pisarni, gledala v komp, pa skozi okno, pa se vrtela na stolu, in zopet razmišljala, da niti ni tako naumno, če bi lahko dali vsake toliko časa noge na mizo, sem imela v mislih, da moram mesec začet pozitivno, z dobrimi mislimi, se truditi biti bolj prijazna do vseh, vsem pomagat, pojasnit, če me kaj vprašajo, malo bolj pogosto dvigovati telefone, itd, pa mi je uspelo, da nisem pozdravila šefa, ko je prišel v pisarno, ker sem bila tako zatopljena v nevemkaj, mogoše v kak račun, mislim pa, da nisem bila na netu, tokrat res ne. Jojjj, sem si mislila, evo sem že spet zamočila, in sem si zasveto zadala, da moram biti glede takšnega bontona bolj prisebna, tako od sedaj vedno, ko kdo vstopi, usmerim pogled k prišleku. In kaj je sledilo, šef je v drugo vstopil v pisarno, ko sem imela ravno polna usta banane. Rekel mi je 'Ana dobertek!', jaooo, jaz pa razumljivo, hvala nisem mogla rečt, ampak sem le zmomljala en 'eaaahaaa'. No, sej bo bolje.
In potem, nevem po kakšnem naključju, sem se soočila s pisarniškim redom iz leta 1870. Prinesla mi ga je ena sodelavka, bolj za foro kot zares. In sem zadevo z veseljem prebrala. Pa navajam nekaj točk iz omenjenega reda. Zadeva je kar zanimiva.
  • Najstarejši nameščenec je odgovoren za čistočo pisarne.
  • Med pisarniškimi urami se ne sme govoriti.
  • Malica je dovoljena, vendar se delovni proces v tem času ne sme ustaviti.
  • Enostavna obleka je predpis. Osebje ne sme nositi svetlih oblek in lahko nosi le urejene nogavice. Galoše in plašči v pisarni niso dovoljeni, ker ima osebje v pisarni peč. V zimskem času vsak prinese 2 kg premoga s seboj v službo.
  • Potreba po tobaku, vinu in žganih pijačah se smatra kot mesena šibkost in je zaradi tega prepovedana.
  • Ženske uslužbenke se morajo držati pobožne življenske usmeritve.
  • Bolni uslužbenci ne prejmejo nobenega plačila, zato mora vsak dajati na stran, del svoje plače, da v primeru nezmožnosti dela, ne zaide v težave.
  • Vsak uslužbenec ima dolžnost, da svojega šefa informira, kaj o njem govorijo službeno in privatno.
  • ...
  • ...
No to je le nekaj, tako najbol sočnih, vsaj za moj okus. Drugače pa meni najboljša stvar, ki jo lahko počnem v pisarni je gledanje skozi okno. Ha, ha, ha, to bo treba v prihodnosti prepovedat.

1 komentarji:

tigr92 pravi ...

ej teb je pa reees zanimivo...