13 avgust 2008

Majica, ki pove več!

Jeee, jaz sem jo tudi dobila, to majico, z dodano vrednostjo.
Koliko malo je treba, pa smo že veseli, sem se kar poistovetila z njo, v momentu.
Kaj je globlji pomen tega besedila, je pač odvisno od namena za katerega je bila majica izdelana. Ampak, ko ti nekdo da takšno majico in še ne poznaš globljega pomena, si seveda zadevo po svoje razlagaš.
Na kaj sem prvo pomislila: Provokacija za punce, ki smo oh in sploh vse po vrsti malo čez les, oz ne razmišljamo tako kot bi drugi radi.
Nop, nop, nop, če je sporočilo na meni, to pomeni, da ga jaz posredujem drugim, torej je z menoj vse ok.


Kakorkoli, zdrava pamet je zaželjena, s tem zadeve bolje funkcionirajo, zato je smiselno, da se jo uporablja.

Vse ok, lepo in prav, majčka mi je full všeč, nevem kaj me bolj fascinira, že sam njen pomen, ali pač tudi dejstvo, da je to napisano zame?

Upam tudi, da je varna za uporabo, da me v prihodnje, ne bo kdo kresnil po glavi, in izgubim še to pamet, ki jo imam! Hi, hi, hi!

Kok je veri najs! O, m.s.!


13 komentarji:

Unknown pravi ...

V čem je fora telih mikic? Ja je izvirno, vsekakor pa leti na prave:)

Ana pravi ...

ma ja rok, če bi vedela kateri rok, bi tudi vedela kako odgovoriti, sicer si pa prej komentiral, kot sem uspela napisati post, ker sem se vmes mal zamuškala, žal mal premal zdrave pameti imam

ja drugač pa, vsekakor hvala za tisto da leti na prave

pazi se da ti jaz ne pošljem kake majice z napisom

Katja pravi ...

haha, moja je lepša. ::))

Nee, a veš, da še ne smeš razkrit v čem je fora te majice. Čeprav je bilo moje prvo vprašanje, ko sem slišala, kakšna bo vodilna misel: "Kaj, a hočeš rečt, da nisem dovolj pametna?" Vsekakor pa dopušča veliko interpretacij. Super!

Ana pravi ...

Katja zakaj bi bila pa tvoja lepša, haloooo, ej, js sm pa mislila da je moja lepša.

Sej v bistvu še sama ne vem točno v čem je fora, tako da te skrivnosti tudi ne moram razkriti.

Še vedno pa me žre Rokova izjava, da leti na prave, ker ne vem kaj je s tem hotel povedati!

Katja pravi ...

Ma kaj je hotel povedat! To, kar si misli o naju. :) Da nimava zdrave pameti. No, v bistvu gre pa tuki za to, da midve te majice nosiva in drugim kaževa, da jo imava več od ostalih. Al nekaj takega. Hahaha ...

Ana pravi ...

Ej, Katja, a pa ti veš kateri Rok je to?

Ja to pa itak, da jo imava več, k eni jo prov nimajo nič!

Katja pravi ...

Ja, vem. Tisti, ki stanuje najbližje tebi.

Ana pravi ...

JOJMU! Sej se mi je kar zdelo, da je on, ker vedno kaj sika!

Jojmu, kaj bi jaz njemu napisala na majico, a kaj ko bi bila pol pa nesramna.

Katja pravi ...

Ker imaš več (zdrave) pameti kot on, tega ne boš naredila. ::))

Unknown pravi ...

hahah, hahah hihiih, heheheh
:D:D:D
:)))

Ana pravi ...

A je full zabavno, al kaj?

Takle imamo, kaj naj sedaj!

Unknown pravi ...

Luštna si na sliki, sploh na levi;)

Rok Ravnikar pravi ...

Vsaka interpretacija napisa na majici - je pravilna! ;)