26 julij 2008

Po mesecu dni sem doma doma!

Končno doma, že doma, doma doma, kaj vse bi lahko rekla. Po mesecu dni, tako daleč od doma je povratek domov vsekakor prijeten. Slovenščina dobi drugačen pomen, doma doma sedaj pomeni, da sem res doma, ker do sedaj sem mesec dni govorila da sem doma, pa se je beseda doma nanašala na lokacije kjer sem prespala in le teh je bilo ogromno. V mesecu dni 10 avijonskih poletov, med njimi 2 po 10 ur in 2 po 12 ur, kar precej, tak da ne vem kdaj me bo spet prijelo letet.

Kratki vtisi, prvi vtisi:
Avstralija je daleč!
Doživela in videla sem veliko!
Do sedaj so me pogrešali domači in prijatelji, sedaj me pa avstralci!
Sladoled v puščavi vreden novih kavbojk, nič zato, nujno sem ga potrebovala!
Zakaj je v puščavi tuš slan in penast, sedaj me to ne zanima več, sem vseeno preživela!
Iti v Avstraliji v Sydneyu v kino, plačati za eno predstavo, ogledati si 2, biti 5 ur v kinu, nato pobegniti ven, adrenalinsko in vznemirljivo dejanje!
Voziti se z vlaki brez vozovnice, kao sej bomo se že zmenile, da ne znamo kupit karte, ja valda, sredi prevoza ugotovimo, da je to kriminal, ki se ga kaznuje z visoko globo kazni, hmmm, ja pomagalo nam je srečno naklučje, zopet, zato smo srečno preživele!
Imela sem buško, zaletela sem se direkt v lampo sredi ulice, pač po toliko časa sem že morala koga objeti!
Nove definicije: Ana je carica, včasih potrebuje terapevtski prijem, funkcionira nepredvidljivo!
Šle smo na pivo, na ingverjevo pivo!
Tim Tam in Vegemiti, brez tega Avstralija ne obstaja!
Kenugruji so zakon, koale prav tako! Koale me obožujejo!
Nepozabno, nepozabno, nepozabno!
Lahko se vrnem kadarkoli, sem zaželjena!
Jaz pa sem po tem potovanju dokazano trpežna!
Kaj vse se je v tem mesecu nabralo v mojem ruzaku in je tipično avstralsko:
Družina koal, tota velika mi je dala dela in preglavic!



Kapa, katera me je spremljala od trenutka, ko sem jo dobila!



Tim Tam, ni bilo dneva brez njega, makadamija tipični oreščki na 101 način!


Aboriginal style, meni zelo pri srcu, v izdelavi sem se preizkusila celo sama, mali bumerang je moje delo!



Majice, pač sem imela malo s seboj in sem si rabila kupiti kaj za oblečt!



Dva predpasnika, enega sem kupila kolegici, enega je nekdo podaril meni (zakaj že res?) in slavna Vegemite!




Školjke iz Pacifika, korale iz koralnega grebena, vse narabutano!


In še preostala krama, ki sem jo tekom časa nakupila, med njimi tudi pravi opali!



Zaključek!



V prihodnje bom pa objavljala v smiselnem zaporedju kake fotke, o lepotah Avstralije in moje uživačenje in raziskovanje tam doli!

3 komentarji:

Katja pravi ...

Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, Ana je nazaj!!!!!!!!!!!!!!

Welcome!!!!

Pa je hitro minil ta mesec. Prideš/prideta s Tino k meni na sladoled? ::))

Unknown pravi ...

O Ana:)
Sam, da si doma, ne veš kok se te je pogrešal:)
Čim več morš povedat kako je blo:)!

Ana pravi ...

No ne vem, kaj se je dogajalo ta mesec na mojem racunalniku, ker je vse razmontirano in vse drugace, kor stanje v katerem sem ga zapustila, zato tudi ta kaos s komentarji, ampak sem že popravla.

Torej, jeeeee, res sem doma, in tle v slo je vse kar nekaj drugače kot je bilo prej, no vsaj meni se zdi, kot da me ful dolgo ni bilo.

Včeraj bi lahko prišla na sladoled, zdele pa ne, sem imela ravno predstavitev za sorodnike, pa tok me matra, skos bi spala, bioritem moram pridobiti nazaj, pa mi nikakor ne gre.

Jeee, vem da so me pogrešali, ampak, tisti s katerimi sem bila, so bili pa tudi veseli, da sem bila tam, ker kao, če me nebi bilo bi bilo baje kar nekoliko bolj dolgčas.