09 februar 2009

Popoln dan na Krvavcu

" V primeru, da bo v ponedeljek lepo vreme, me ne bo, ker bom šla smučat! Lp AnaG."; se je glasilo moje kratko petkovo sporočilo šefu, ker sem vedellllaaaaaa, da bomo šliiiii smučat/bordat.



Izbrano smučišče je bilo Krvavec. Super, sper, super, nadvse navdušena. Proge urejene, zelo zanimive tudi tiste neurejene off road, sneg super, dan zelo zelo sončen oziroma popoln dan na Krvavcu. Padla nisem nikoli, padci off road se ne štejejo (poglej: PO CELCU NI ENOSTAVNO), ker tam se tako ali tako valjaš v celem snegu. Ni bilo strmine katera bi me danes preplašila. Kondicija se stopnjuje, hmmm, no ja, na koncu je poležavanje na plaži kljub vsemu pasalo. Moja oprema, superduper full fajn dobra, govorim o vezeh, čevlji so pa itak potrošni material, tak, da niso vredni omembe. Oboje pa ja, je bila moja letošnja inovacija. In, jap, zelo se pozna, veliko bolje je. Ddddd, pa še najlepše vezi na celem smučišču sem imela.

Idila na smučišču


Jaz


Moja družba

3 komentarji:

Anonimni pravi ...

Najbolši feeling je, ko napreduješ pred svojimi očmi...
Oprema pa itak fancy-špancy :).

Ana pravi ...

Jap, res je :)

Anonimni pravi ...

kar sem iskal, hvala