07 februar 2009

Kar nekaj, preblisk

Po novem sem zopet obiskala knjižnico in osladne romane, katerih sem se naveličala (več ali manj so vsi po istem vzorcu), zamenjala za lahkotno literaturo s pridihom strokovnosti.

Berem razne napotke, pri določenih se nasmejem, zopet iščem kake osebne koristi in ideje. In filozofiram.

Včeraj sem dobila zopet eno dobro podjetno idejo, tralalala, ko bi me kdo sploh jemal resno. Ampak sem res pogruntala zadevo, ki bi bila lahko svetovna uspešnica. Podrobnosti ostajajo skrivnost. Ddddddd, deloma ker je ideja super, deloma pa, da se mi ne bo kdo smejal.

Recesija, me spremlja na vsakem koraku, skoraj na vsakem izpitu, v vsaki trgovini in tudi pri učenju in uspešnosti na izpitih. Zato ne bom nič hitela, ampak v izi, tak kot vedno. V času sprememb ljudje, ki se učijo, nasledijo zemljo. Ljudje, ki se imajo za izučene in pametne, pa ostanejo povsem sposobni za delovanje v svetu, ki ne obstaja več. Torej! Pretiravar res ni smiselno!

2 komentarji:

Katja pravi ...

Ejjjj, ideja je bla skupna!!! ::))

Ana pravi ...

Joj, se pardoniram!

HAHAHA, ideja je bila res skupna, kakopadane!