21 januar 2009

Naslednjič nisem jaz na vrsti!

Vedno deklica za vse! Kdo? Jaz.
Presnete, smotane babe. Tjaša je imela rojstni dan. V petek bo preznovala. Povabila nas je, da gremo skupaj gledati film Avstralija. Noo, to sem tudi pričakovala, da bo tako. Ne vem po kakšnem srečnem naklučju sem bila spet jaz določena za nakup in izbiro darila. Jaaaap, razumem, druge se imajo full za učit, full delajo, full oh in sploh nimajo časa, da bi šla katera v trgovino. Mislim, če nebi šla jaz, verjetno sploh ne bi imele darila. Itak, Ana, pejt ti, ti greš spotoma. Grrrr, aahhh, presneto, nekoliko se še pregovarjam, sprašujem za ideje, nagovarjam, da gre kaka koka z menoj, ko pa vidim, da iz tega ne bo nič in postanem že rahlo besna, bi najraje protestirala, rekla ne grem in preprosto odmislila vse, pa mi vseeno ni vseeno in se odločim in stvar vzamem v svoje roke. "Spotoma" brez ideje letim v btc, ga preletim, malo pregledam, dobim idejo (100% je to to, kar si Tjaša želi), na hitro pregledam tistih 5 trgovin, ki imajo pliškote, izberem tole veliko rumeno marcino. In zadeva je iz moje strani zaključena. Potem sem pa tovorila tega kosmatinca do avta, pa, jao, dež je padal, niti tako velike vrečke niso imeli, kar kompliciran nakup. Sedaj naj pa samo kaka kaj reče ali komentira, jo bom kar z medvedom okol kepe.

3 komentarji:

tigr92 pravi ...

hihi, Ana...jst mam tut kmal rojstn dan...=0)

Ana pravi ...

odpade,ne ne, nič ne nagovarjaj, lahko dobiš 10X pomanjšanega, boš videla, koliko ta zavzame prostora v moji sobi, 3/4 postelje

tigr92 pravi ...

zj bom pa jokala...pa tko fajn sva skp pasala...

...weee, er ist kaput!!!