18 januar 2009

Končno na smučišču


V petek sem preživela prekrasen dan na Mariborskem Pohorju. Opaaa, končno sem letos pristala na snegu z bordom na nogah. Prekrasen občutek. Bilo je fajn. Dopoldan nam je sijalo sonce, popoldan so polepšali oblaki, a vseeno je bilo fajn, ni bilo gneče, proge so ok, sprejemljive tudi za moje znanje, edina težava, ki pa sem jo imela je bilo pomanjkanje kondicije, zaradi česar sem na koncu že z velikim naporom sledila M. in M.-ju. No, ni bila to edina težava, še malo opreme mi je dotrajalo. Posledice bordanja čutim še danes, musklfiber da te kap. Bom od jutri naprej delala vaje za noge, da naslednjič ne bo tako hudo. Tenkju M. in M., da sta me vzela s seboj.


3 komentarji:

Katja pravi ...

Hehehehehehehehehehehe .... :::)))

Ana pravi ...

Kaj se smeješ? ;)

Unknown pravi ...

Oj, ana:)
Dej me opravic franciju in gospodu osredkarju!
Me 3X ne bo na vaje, ker sem v tujini, hvala!