12 december 2008

Naj pada zdaj dež

Katastrooofffaaaa! Mi je vse skupaj že v sredo presedlo, beda od bede.
Trenutno sem na smrt zmatrana, full lačna, brez apetita, brez volje, ampak nisem zamorjena.
Sploh ni hudo, da že toliko časa dež pada, kar naj pada, še bolj naj pada, meni je to itak ravno. Sedaj sem že popolnoma prilagojena, še malo pa mi bodo od te vlage in mokrote še škrge pognale. Pada naj dež, meni v čast, da bom še v naprej uspešno hodila zjutraj na ta bemtižev bus (kjer se vsi tlačijo in butajo z mokrimi marelami), da bom še naprej ob 6.00 v nalivu šla na bus, po pločniku, ki sploh bemti ni raven, v temi pa stopim v vsako lužo, bemti, da bom še naprej bemti mokra do kolen, lase so tudi vse vlažne in zato vse razmršene, mokre roke, vse mokro, prokleto bemti. Ne, jaz, samo jaz, moram hodit na ta kurču bus.

Delam 10 ur na dan, edino kar je trenutno zelo ok, ker imam vsaj kaj od tega. Včeraj je bila fešta, domov sem prišla kar danes, in bemtiš, da zdele zgledam, kot da bi me kdo pohodil, in tu, kao se trudim, da bi vsaj sedela pokonci, kaj šele nekaj ornk začela knjižit, ker bo itak vse narobe.
Helijevi baloni so prokleto draga reč.
Prekleto dolgo potrpežljivo čakam novembersko plačo, za katero imam že plan kako jo bom zapravia, pa še malo se mi že mudi. Moram malo posodobiti bordarsko opremo, oz nujo je.
Včeraj sem dobila pliškota v podobi moje najljubše zivali, najljubše že od otroštva. Pa ni pes. In fulll sem bila vesela.

4 komentarji:

Katja pravi ...

Joj, grdo govoriš/pišeš tko kot js. Bojo spet rekli, da si pod mojim vplivom. :)

Ana, mi smo s tabo! :)

Ana pravi ...

ollala, ti nisi nič kriva

kaj se ne bom bentila, cel dan imam že mokre štumfe, neee, sam meni pač ni treba delat to kar delam, lahko doma okne pucam

ste z mano jap, piši raje, da si z menoj

Unknown pravi ...

ana jz sm tud s tabo:)

Bonny pravi ...

Če nisi dobila psa, je bila potem sigurno koala:).
Za helijeve balone se pa še kako strinjam. Preveč evrov za nekajminutno veselje.