11 december 2008

Bonny ima mladičke

Tale črna lepotica je Bonny. Ona je bla nekdaj moja ljubljenka, ker je bila tako zelo podobna Tedy. Takrat sem jaz obdržala mojo Mili, Bonny pa sem podarila sošolki.

Sicer sem bila dokaj redno obveščena, kako in kaj je z njo. Včeraj pa me kljub temu preseneti in razveseli novica, da je Bonny na svet skotila 9 malih kepic. Fulll sem bila vesela, in full so hudo luštkani. Barvna paleta je zelo pestra.

3 komentarji:

Katja pravi ...

Kaj so luštni. :) joj, bi kr imela enega. :)

tigr92 pravi ...

jooooooooooooooj, kok so luštni...

haha, 2. z desne bi dala ime Ficko, ko je tko flekast kt konj od Pike Nogavičke...

Ana...kdaj jih greva pogledat???=0)

Bonny pravi ...

Ježeš, ježeš, kolk so luštni. Bi se kar na obisk povabila, čeprav nobenga ne poznam:).

Jih bodo obdržali?